czwartek, 16 grudnia 2010

And the winner is... Skalska!

Kto mnie zna, wie, a kto mnie nie zna, właśnie się dowiaduje, że mam ogromnego fioła na punkcie Anji Rubik. Dla mnie jest fenomenalna, chłonę ją w całości i nie widzę w niej żadnych wad. Kiedy tylko ogłoszono konkurs na facebookowej stronie Viva!Moda, w którym można było wygrać jeden z 5 ekskluzywnych kalendarzy na 2011 rok ze zdjęciami Anji Rubik i specjalną dedykacją na nowy rok, nie zawahałam się ani chwili. Zdjęcia w kalendarzu są autorstwa Victora Demarchelier, wykonane podczas nowojorskiej sesji plus pełen backstage autorstwa Lucyny Szymańskiej. W konkursie należało wysłać swoje zdjęcie w okularach 3D, które były dołączone do zimowego numeru Viva!Moda. I udało się, chociaż... gdybym wiedziała, że wygram i pojawię się na stronie głównej, postarałabym się bardziej :) Poniżej zwycięzcy i kalendarz, który będzie dla mnie wspaniałym prezentem na gwiazdkę.




2 komentarze:

  1. Mam pytanie. Kiedy w sprzedaży pojawiło się nowe wydanie Viva! Moda?

    OdpowiedzUsuń