sobota, 18 grudnia 2010

Czerwień na Sylwestra 2010, e-mail od Eweliny.

"Witam, w tym roku kupiłam sobie czerwoną sukienkę na Sylwestra, bo tak bardzo mi się podobała. Kiedy ją założyłam w domu zabrakło mi pomysłu na dodatki, a przeglądając Twojego bloga widzę, że fajnie komponujesz zestawy, więc gdybyś mogła pomóż mi. Jestem odważna i godzę się na wszystko. Pozdrawiam, Ewelina."

Wiem jakie wrażenie robi czerwona sukienka, wiem jak czerwone dodatki potrafią odmienić cały charakter zestawu, jednak osobiście nie przepadam za tym kolorem. Właściwie po zastanowieniu się, w szafie w tym kolorze mam chyba tylko rękawiczki i aż mi wstyd z tego powodu. Wiem natomiast też, że w tym sezonie, na nadchodzące święta i karnawał czerwień powróciła i prawie w każdej szanującej się sieciówce można dostać fajną małą czerwoną i mnóstwo dodatków w tym kolorze. Poniżej przedstawiam kilka inspiracji i zestawów kolorystycznych, które współgrają z czerwienią oraz kilka magicznych gadżetów w trzech niezawodnych kolorach: czerni, srebrze i złocie.




3 komentarze:

  1. Zakochałam się ostatnio w czerwonych sukienkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj mi tez ostatni zestawik sie podoba ;)
    Zapraszam do mnie http://miskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w butach z zestawu 1 i 3 <3

    OdpowiedzUsuń