czwartek, 2 grudnia 2010

Ogarnięta domówka sylwestrowa, e-mail od Natalii.

„Witam Cię, jeżeli miałabyś czas to bardzo proszę pomóż mi. Chodzi mi o ubranie się na sylwestra. Zazwyczaj mam problem co ubrać, jakie dodatki dobrać itp., otóż idę na sylwestra na domówkę do kolegi, będzie około 40/50 osób i mam problem co na siebie założyć. Mam 16 lat, jestem dosyć niska (niecałe 160 cm) i bardzo bym chciała abyś mi coś doradziła. Nie chcę się wystroić za bardzo, ale chcę wyglądać fajnie. Buty na obcasie nie koniecznie, chociaż by przeszły. I sukienka odpada, nie chodzę w ogóle w nich. Nie mam na siebie pomysłu żadnego, dlatego piszę do Ciebie. Jeżeli miałabyś jakiś przebłysk jakbym mogła wyglądać i jakąś fryzurę byś miała na oku, to dodam, że mam długie włosy z grzywką na bok. Jak będziesz miała czas to odpisz. Z góry dziękuję i pozdrawiam Natalia :)”

Dzisiejsze stylizacje nazywam „ogarniętą domówką sylwestrową”, na której, jak mówi Natalia, ma wyglądać się fajnie i elegancko.
Natalia ma niecałe 160 cm, dlatego żeby wyciągnąć jej sylwetkę proponuję w zestawach buty na wysokim obcasie – jasne w połączeniu z ciemnymi spodniami są świetnym, przykuwającym uwagę dodatkiem, ciemne w połączeniu z ciemnymi spodniami optycznie wydłużają nogi. Oczywiście, jeśli ktoś nie jest przekonany do wysokich butów, nie można go zmuszać do chodzenia w nich. Równie dobrze można wyglądać w płaskich butach - do tych zestawów proponuję modne w tym sezonie, lakierowane baleriny.
Pierwszym trendem, jaki przyszedł mi na myśl po przeczytaniu maila, to styl militarny, dlatego dwa pierwsze zestawy opieram na tym nurcie. Natalia nie lubi sukienek, dlatego wybrałam połączenie prostych, ciemnych spodni z białą górą i militarną marynarką (niezawodny zestaw). Pierwsze zestawienie jest bardziej eleganckie: na górę zaproponowałam gładki jasny gorset i błyszczące dodatki – długi wisiorek i delikatne, ale mocno błyszczące kolczyki. Drugie zestawienie jest bardziej na luzie – tu dużą rolę odgrywają dodatki: zawsze modne cętki na butach, miszmasz bransoletek w kolorach złota i czerni i czerwone paznokcie.




Nie byłabym sobą, gdybym nie zaproponowała zestawu z sukienką, jednak patrząc na to, że Natalia nie jest fanką tej części garderoby, spróbuję przekonać ją do zestawu ze spódnicą.
Pierwszy zestaw zachowany jest w zimnej tonacji szarości i srebra, przełamany mocnym akcentem, tu butami w intensywnym kolorze. Nazywam ten zestaw „na bogato”, ponieważ dużą rolę ogrywają w nim błyszczące, srebrne dodatki. Przy takiej ich ilości nie ma innego wyjścia - będziesz błyszczeć. W drugim zestawie wzrok przykuwa czerwona spódnica. Wybrałam typowy zip, który przeżywa renesans w tym sezonie. Góra, żeby przełamać elegancki styl całości, powinna być z nadrukiem, napisem, a im więcej tym lepiej, ponieważ w tym zestawie mamy mało biżuterii. Czarna gładka marynarka, lakierowana czerwona kopertówka i koronkowe rękawiczki dodając nowoczesnej elegancji, przełamią luz.




Patrząc na każdy z powyższych zestawów, proponuję włosów nie upinać, ani wiązać, a zakręcić na grube wałki lub termoloki. Natalia ma długie włosy z grzywką na bok, dlatego świetnie będzie wyglądała w naturalnie rozpuszczonych włosach, które będą się lekko falować. Ewentualnie może ułożyć włosy na jeden bok. Dobra rada: dużo lakieru i nabłyszczacza - w tym sezonie liczy się to, co się błyszczy.

Dziękuję Natalii za e-mail, mam nadzieję, że choć trochę zainspirowałam, powodzenia :)

4 komentarze:

  1. Czy komplety robisz w paincie ?
    A może masz jakiś inny program ?
    Bardzo proszę o odpowiedź. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. mozesz mi powiedziec skad sa te marynarki?
    Bardzo ladnie kompletujesz zestawy :)

    OdpowiedzUsuń