sobota, 18 grudnia 2010

Szara spódnica na Wigilię, e-mail od Agaty.

Postanowiłam, że na maile będę odpisywać w soboty. Dziś kolejne dwa.

"Hej, mam pytanie a w zasadzie prośbę, w załączniku przesyłam Ci spódniczkę którą ostatnio kupiłam (jest czarno-popielata) chciałam ją założyć na Wigilię ale kompletnie nie wiem co do niej założyć... Jak znajdziesz czas, napisz co o tym myślisz ;) Z góry dziękuję, Agata."

Szara spódnica może być tak samo elegancka jak czarna, diabeł jak zawsze tkwi w szczegółach. Poniższe zestawy opierają się na połączeniu szarej spódnicy (tak, wiem, że jedna jest kremowa) z prostą górą i srebrnymi bądź złotymi dodatkami. Osobiście uważam, że najlepsze na wieczór będą czarne rajstopy, dlatego powtarzają się we wszystkich zestawach. Pole do popisu zostawiam natomiast w ich strukturze - mogą być we wzory, kropki (oczywiście dopasowane do całości) albo kryjące. Jak w większości inspiracji tak i dziś udzieliła się moja słabość do jasnych butów, które będą komponować się z jasnym okryciem i dodatkami. Podsumowując, ja bym założyła czarną górę, czarne rajstopy i dużo dodatków, stawiając albo na naszyjnik albo na bransolety, osobiście nigdy jednocześnie to i to.



1 komentarz:

  1. Kasiu, dziękuje...już wiem jak będzie wyglądała moja wigilijna kreacja ;) napewno Twój blog będzie jedną z częściej przeglądanych witryn przeze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń