sobota, 29 stycznia 2011

Bransoletka na bogato (DIY).


Chwilowy przeskok z zamków na łańcuszki, przywieszki i wstążeczki. Swoją drogą, chyba jestem nienormalna, bo zarezerwowałam sobie bilet do kina na jutro. A na jaki film? Na "Och Karol 2", który... widziałam już tydzień temu.


Długość bransoletki wynosi 18,5 cm, jest zapinana, a dodatkowo ze wstążeczki można zawiązać kokardkę. Wykonana jest ze wstążeczki, łańcuszków w kolorze złota, kilku perełek i innych zawieszek, które znalazłam w moim bałaganie.

Take That - The Flood

1 komentarz:

  1. Boże, skąd masz takie DŁUGIE rzęsy Skalska? Zazdroszczę Ci ich, jesteś dla mnie inspiracją :) Codziennie wchodzę na Twojego bloga aby śledzić Twoje niesamowicie ciekawe wpisy. Twoje pomysły są unikatowe :) Powodzenia w dalszej karierze na blogspocie, całuję i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń