wtorek, 11 stycznia 2011

Inspiracja dnia: Agata Rubik.

Wygląd Agaty Rubik na premierze filmu "Weekend" nie wymaga nawet komentarza, bo postawienie na sprawdzony zestaw kolorów nude i czerni, w połączeniu z klasyczną torebką Chanel i magicznymi Louboutinami, mówi samo za siebie i zawsze gwarantuje sukces. Jestem tak samo oczarowana naturalnością tej kobiety, jak jej wyczuciem stylu. Oglądając zdjęcia z tej premiery, uważam, że to właśnie olśniewająca Agata Rubik była gwiazdą wieczoru.
Swoją drogą, na jaki portal nie wejdę, tam mogę przeczytać, że "Weekend" już jest klapą roku. Jak nie jestem fanką ani Pazury, ani tego typu polskich filmów, tak na ten film wybiorę się z ciekawości. Siedząc tydzień temu w kinie oglądnęłam zapowiedź i postanowiłam, że zobaczę go, a potem będę oceniać.
Tymczasem zachwycajmy się wyglądem Agaty Rubik, która została moją inspiracją dnia.
(Zdjęcia państwa Rubików pochodzą z portalu pudelek.pl)




1 komentarz:

  1. Rzeczywiście wygląda świetnie, bardzo naturalnie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń