sobota, 22 stycznia 2011

Małe przyjemności - perły po tuningu (DIY).




Perły łączone z pasmanteryjnymi dodatkami to ostatni hit sezonu. W różnych sklepach mogę dostać gotowe, a te dostępne w H&Mie nawet przypadły mi do gustu, jednak zrobienie ich w całkiem moim stylu bardziej mi odpowiadało. Jak unowocześnić klasyczne perły? Sznur pereł złóż na pół i zwiąż satynową lub szyfonową wstążką, tworząc kokardę. Dla bardziej odświętnego efektu połącz dwie wstążki. Ja osobiście zaczęłam od zera, nawlekając perły na długość, jaka mi odpowiadała. Poza tym nie przewiązywałam ich, tylko doczepiłam wstążki z dwóch stron sznura, dzięki czemu przy zawiązywaniu mogę kontrolować długość i efekt końcowy.

Swoją drogą, wczoraj był Dzień Babci, dziś jest Dzień Dziadka (przypominam, kto zapomniał), a na spotkaniu rodzinnym u sieniorów rodu moja bransoletka tak się spodobała, że mam zamówienie na cztery komplety. Chyba rozkręcę biznes w tym kierunku.




Robbie Williams - Misunderstood

8 komentarzy:

  1. fajne DIY :) zapraszam do siebie www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Rewelacyjny pomysł, chyba sama coś takiego stworzę:)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. na co nawlekałaś perły?

    OdpowiedzUsuń