wtorek, 18 stycznia 2011

Unisex, czyli męska koszula w kobiecej wersji (DIY).






Jak zrobić kobiecą wersję męskiej koszuli:

Zasada numer jeden: im większa, dłuższa koszula, tym lepiej. Zaczynamy od zapinania jej na sobie od dołu, aż pod sam biust.



Z tyłu kołnierz zaginamy i chowamy do środka.


Z przodu, niezapiętą część zaciągamy na biust, tworząc charakterystyczne serduszko.


Z rękawów zawiązujemy guz na jednej stronie, mocno zaciskając, żeby koszula nie spadła.


Jeden rękaw przewiązujemy drugim, tworząc kokardę. Koniec. Enjoy!




Kiedy pokazałam się w tej ostatniej wersji facetowi, zachwytom nie było końca. Kiedy pokazałam, z czego ją zrobiłam, powiedział, że powinni mi tego zabronić.

30 komentarzy:

  1. Jesteś wspaniała!! Nigdy bym na coś takiego nie wpdała!! dziękuję za pomysł, na pewno kiedyś wykorzystam :) zdolniacha z Ciebie :)
    Pokaż nam więcej takich sztuczek !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Skalska, Skalska, czego ty to nie wymyślisz ;D -mika

    OdpowiedzUsuń
  3. było to kiedys na stylio :D sama to robiłam tylko mi nie wyszlo zbytnio fajnie xD ale i tak przyznam że fajnie ci powychodziło i ty przynajmniej dodalas instrukcje :D dodawaj częściej posty uwielbiam cie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować, dzięki :OO jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia wersja najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś genialna.
    Czekam na kolejne fajne sztuczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. już od dawna szukałam jak robi się z koszuli męskiej takie ubranko, dzieki za pokazania i zapraszam do mnie

    www.mysiapysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, rewelacja! sukienka za grosze! wypróbowałam i świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuję za komentarz!
    Wow, jestem pod wrażeniem tego co wyczarowałaś ze zwykłej koszuli:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ; )
    super ci to wyszło ; ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł, koniecznie wypróbuję! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. czaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!:)
    fajny blog;]

    OdpowiedzUsuń
  13. matko, jesteś genialna

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) Gratuluję pomysłowości :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. super!podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda tylko, ze bez dopisku 'widzialam u Alicji'
    ;////

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne. ! Supr pomysł... ;D
    Kiedś spróbuje. ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Wariatko, zabije Cie :** Uwielbiam te Twoje pomysły <33

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za kreatywność ! No nie mogę ;) Faceci, strzeżcie się. Wasze koszule nie są bezpieczne w kobiecych rękach ;)))

    Pozdrawiam, marika

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem pod wrażeniem

    zapraszam do siebie

    xoxo, K

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowneeee !!!!! musze wypróbować ! brawoo !

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł :)
    obserwuje ;D
    zapraszam do mnie - matrixowa-malinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. tak genialnego pomysłu już dawno nie spotkałam na blogach.Powinnaś to opatentować.Genialne !
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spróbowałam i..... udało się wyglądałam w tej sukience naprawde nieźle <3

    OdpowiedzUsuń