środa, 26 stycznia 2011

Zamkowa robota - naszyjnik z zamków (DIY).


Wykonanie banalne, gorzej ze znalezieniem dużej ilości odpowiednich zamków. Robota trochę mozolna i monotonna - zwijanie sztywnych zamków w ślimaki i zszywanie ich ze sobą nie jest wcale takie fajne, ale za to efekt jest. Zrobiłam dwa: pierwszy (który widnieje na zdjęciach) z zamków z żelaznymi ząbkami, które w sztucznym świetle błyszczą, dlatego jest idealny na wieczór, na przykład do małej czarnej, drugi z zamków z plastikowymi ząbkami, szary i delikatniejszy, który może kiedyś pokażę. Mam w planie jeszcze kolorowy, ale to za jakiś czas, bo teraz uwierzcie, ale nie mogę już patrzeć na zamki.



Pytaliście w komentarzach jak mi się podobał "Och, Karol 2", więc powiem Wam, że jak na polskie komedie XXI wieku, które dla mnie są na jedno kopyto i ich nie cierpię, tak ten nawet mi się podobał. Po obejrzeniu stwierdziłam tylko, że gdyby w głównej roli wystąpił Wojciech Mecwaldowski, film byłby idealny :) Mimo wszystko śmiało polecam.





Brathanki - Za wielkim morzem Ty

13 komentarzy:

  1. Cudo :) Nie myślałaś może o tym żeby zacząć sprzedawać swoje cuda na allegro albo tutaj poprzez bloga :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita, zdolona i pomysłowa!
    Zakochałam się w tym naszyjniku :)
    Popieram koleżankę powinnaś zacząć sprzedawać swoje cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mogłabyś zdradzic jak to pozszywalas ze soba?

    OdpowiedzUsuń
  4. czy mogłabyś zdradzic jak to wszystko ze soba pozszywałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. igłą i nitką, wszystko ręcznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny naszyjnik :)
    a gdzie kupiłaś opaskę do włosów ? też mi się ona podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chcę taki !:p

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW WOW WOW
    Gratuluje cierpliwosci! naszyjnik wyglada super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow...Kiedyś kombinowałam z zamkami...Ale to - to mistrzostwo!!! Cudo^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny, chyle czola. Moze kiedys sama sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy to jest tasiemka atłasowa,czy coś innego? Naprawdę wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń