poniedziałek, 14 lutego 2011

Happy Valentine's Day!

Tkwiąc w Gardenowych klimatach, coś specjalnego na dzisiejsze święto. Happy Valentine's Day! (Tak, napisałam to ja, największy przeciwnik tego święta. Swoją drogą dziś przeczytałam, że św. Walenty to patron ciężkich chorób, zwłaszcza umysłowych, nerwowych i epilepsji - teraz niech zastanowią się wszyscy, którzy dziś świętują). Poza tym przełom w i na głowie. Dziś idę do fryzjera na full opcję. Żegnam scandinavian blonde i witam ombre hair - potrzebuję tego jak nigdy.

T-shirt w kiczowatym stylu, wykonany oczywiście przeze mnie.



Ciekawostka dnia:
Sukienki Gardenlove w sieci (Oprócz oglądnięcia zdjęć można tam przeczytać, jak to wszystko było i od czego się zaczęło).

10 komentarzy:

  1. Choroby nerwowe, czyli mam co świętowac... a co do gardenlove, cieszę się ogromnie z twojego coraz to większego sukcesu. thumbs up! xoxo -mika

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno, uwielbiam Cię !

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta bluzka ;)
    ja lubię walentynki ale tylko dlatego,że mój dziadek ma dziś imeininy ;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszcze ci tych wszystkich DIY! Cuda

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy robisz takie na zamówienia? :)

    OdpowiedzUsuń