piątek, 11 lutego 2011

Jak pożytecznie popsuć naszyjnik z H&M (DIY).


Powyżej sprawca całego zamieszania. Kupiłam go rok temu, na wyprzedaży, bo cena była tak śmieszna, że nie mogłam przejść obojętnie. Nie założyłam go ani razu, ani razu nawet nie miałam tego w planie. Ostatnio, przy okazji tego, że zabrałam się za wiosenne, generalne porządki w moim apartamencie, znalazł się. Tym razem, widząc go, od razu wiedziałam, co z nim zrobię.
Poniżej do it yourself: kilka imitacji diamentów, kilka pereł i korali, kilka kolczykowych sztyftów, trochę kleju i cierpliwości.








Kontakt jak zwykle: kasiaskalska.blogspot@wp.pl

4 komentarze:

  1. W mojej opinii jesteś tak genialna, że już niedługo pewnie coś kupię, żeby w przyszłości chwalić się dzieciom: "Mama to jeszcze kupiła, jak Kasia nie była znaną projektantką". Czekam tylko na coś, co totalnie zawróci mi w głowie i nie pozwoli oderwać wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow, co za pomysłowość, jestem pod wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja inwencja twórcza jest powalająca:)

    OdpowiedzUsuń