wtorek, 22 lutego 2011

Kopertówka - z opaską z H&M.




Dostałam szansę, z której jeśli nie skorzystałabym, nie wybaczyłabym sobie do końca życia. Zapeszać nie będę, ale jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli w przeciągu miesiąca wszystko się wyjaśni i pewnie powiem. Tymczasem teraz próbuję się zmobilizować, wyjść z ciepłego łóżka, przesiąść się do zimnego samochodu i przejechać się do hurtowni po materiały na Wasze kopertówki Garden, które obiecałam jutro wysłać. Jeśli ktoś jeszcze chce, to zapraszam, bo już niedługo ceny ulegną zmianie.
Swoją drogą, ma ktoś do wynajęcia mieszkanie / pokój / miejsce w pokoju w Krakowie i chciałby przygarnąć kopertówkową Skalską? Będę wdzięczna za każdą informację (kasiaskalska.blogspot@wp.pl).



Jeśli bardzo się komuś podoba, kontakt: kasiaskalska.blogspot@wp.pl

16 komentarzy:

  1. Kolejna rewelacyjna perełka do kolekcji, zachwycam się Twoimi DIY :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój pokój niewielki, ale jak usunie sie to ogromne biurko, które teraz nikomu nie potrzebne i wstawi pseudo fotelopolówke z twojego starego pokoju, przetrwamy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje kopertówki są świetne .
    mam takie pytanie . oczywiście nie musisz na nie odpowiadać . czym się zajmujesz na co dzień , bo według mnie z takim talentem mogłabyś projektować dla nie jednej dobrze znanej firmy . ; ]

    OdpowiedzUsuń
  4. czy sposób wykonywania kopertówek to Twoja wielka i strzeżona tajemnica? ;) jeśli nie, może mogłabyś pomyśleć o jakimś tutorialu, strasznie chciałabym sobie sama coś takiego wykonać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy: czym się zajmuję na co dzień? właśnie poszukuję dobrze znanej firmy, która zechce ze mną współpracować :)

    edtt: tak, sposób wykonywania kopertówek to moja wielka i strzeżona tajemnica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej mam pytanko nie otrzebujesz do tych kopertowek maszyny w ogole??radzisz sobie recznie??wszytsko sklejasz klejem??:D

    pootrzebujesz do tego zwykla tekture tak?

    OdpowiedzUsuń
  7. a moglabys zdradzic jaka tekture?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. proponuję rozpruć jakąkolwiek torebkę kopertówkę i zobaczyć, bo nie umiem wytłumaczyć jaka to tektura :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a kupujeszja w normlanych sklepach papierniczych??przepraszam ze tyle pytan ale jestem pelan podziwu i pytam z czystej ciekawosci:d

    OdpowiedzUsuń
  10. nie kupuję w sklepie papierniczym, choć być może tam taką dostaniesz. ja przez przypadek trafiłam na giełdę kwiatową i tam kupiłam zapas, który starczy mi na bardzo długo, więc jak na razie nie interesuję się, gdzie indziej taką dostanę.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie chce mi sie bawic;p;d;dw takie rzeczy za ile mozna u Ciebie kupic ta rozowa garden??

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko tu: kasiaskalska.blogspot@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie ładne masz bransoletki szukam takich

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda :( spróbuję uruchomić moje myślenie przestrzenne, może kiedyś uda mi się też coś takiego stworzyć, jestem wielką fanką produktów handmade, a kopertówki są wręcz boskie!

    OdpowiedzUsuń