niedziela, 27 lutego 2011

Roses.



Na górze róże, a mój pokój po tym tygodniu wygląda jak kwiaciarnia. Powbijałam gwoździe w ścianę i powiesiłam na nich kolorowe torebki w kwiaty, na stole leżą kopertówki Garden, a ja niczym poczta kwiatowa powoli zabieram się za pakowanie tego wszystkiego. Prywatnie, zapalenie płuc przeszło w nowe stadium - straciłam głos, co co niektórych bardzo ucieszyło, najmniej oczywiście mnie. Piękne słońce zawitało na Podkarpacie, dlatego idę upajać się kawą z miodem i błogim, niedzielnym lenistwem. 





Jeśli bardzo się komuś podoba, wiadomo: kasiaskalska.blogspot@wp.pl (w wiadomości proszę załączyć link konkretnej torebki, możliwy wybór koloru). Nie odpowiadam na pytania dotyczące cen w komentarzach. Wszystkie inne moje torebki tu: Kicz Collection.

8 komentarzy:

  1. ostatnia! przeeepięęęękna ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd bransoletka? <3

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne. Jesteś bardzo kreatywna :)
    skąd bierzesz materiały na takie cuda ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiego rodzaju materiału używasz do robienia takich przepięknych kopertówek?

    OdpowiedzUsuń
  5. anonimowy: bransoletka z Apartu
    miaugosia: materiały kupuję w hurtowni z tkaninami
    anonimowy: materiały dobieram indywidualnie do każdej torebki

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jak Ty takie piekne kwiaty z materiału robisz?? probowałam dzisiaj ale zupelnie mi nie wychodzilo:/....
    a Twoje torebki piekne:)

    OdpowiedzUsuń