środa, 2 marca 2011

Granat na bogato.




Jak zrobić kopertówkę na bogato: zrobić kopertę w granacie (bo granat idealnie współgra ze złotem), kupić złotą nitkę lub taśmę i puścić wodze wyobraźni.

Kryzys twórczy, brak inspiracji i większych pomysłów. Chwilowo powróciłam do sukienek Garden (które można przypomnieć sobie tu: Gardenlove, powiew wiosny w środku zimy), a praca przy takich sukienkach tak pochłania, że nie tylko tracę poczucie czasu, ale jestem poza wszelkim zasięgiem. I pracuję nad torebeczką ślubną na zamówienie już tydzień (dobrze, że w tej sprawie czas mnie nie goni). Myślałam, że stworzenie odpowiedniego kształtu kwiatów będzie najtrudniejsze, ale okazuje się, że jest gorsza przeszkoda - nigdzie nie mogę dostać tego materiału, którego potrzebuję. I nie mówię tego po to, żeby publicznie przestraszyć przyszłą pannę młodą :-), tylko żeby powiedzieć, że mam kolejny fajny kształt kwiatów na torebki, ale nie mogę pokazać, dopóki nie dostanę w swoje ręce odpowiedniego materiału.


Jeśli bardzo się komuś podoba, wiadomo: kasiaskalska.blogspot@wp.pl (w wiadomości proszę załączyć link konkretnej torebki). Nie odpowiadam na pytania dotyczące cen w komentarzach. Wszystkie inne moje torebki tu: Kicz Collection.

Mystery Jets - Dreaming of another world

9 komentarzy:

  1. fantazyjna rewelacja! świetnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł !
    zapraszam do mnie :) jeśli Ci się spodoba napisz komentarz i obserwuj !:*

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja ~!
    zapraszam do mnie :) jeśli Ci się spodoba napisz komentarz i obserwuj !:*

    OdpowiedzUsuń
  5. masakra! :) przecudo

    chicmagic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń