czwartek, 17 marca 2011

Pawie oko (DIY).

Kryzys na tle spakowania najpotrzebniejszych rzeczy w 55 x 40 x 20, co w moim przypadku będzie graniczyło z cudem. Wygrzebałam moją różową walizkę, bo do Krakowa muszę zabrać milion rzeczy na Fashion Weekend, tam przepakuję się w mniejszą, w Tychach pewnie będę musiała zmieścić się w jeszcze mniejszą, a na końcu pewnie polecę z torebką. Ale znając życie, nikogo to nawet nie zdziwi.

Ze spraw organizacyjnych - wszystkie przesyłki, które miałam wczoraj i dziś wysłać, wysłałam. Przypominam, że zamówienia przyjmuję do końca tygodnia, bo wyjeżdżam na trochę, więc jeśli ktoś jeszcze jest zainteresowany Kicz Collection, to wszystkie pytania i zamówienia proszę kierować tu: kasiaskalska.blogspot@wp.pl.

A poniżej Do It Yourself: gumka, pióra, perły i klej lub igła z nitką. Enjoy!





16 komentarzy:

  1. super

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę się spakować! a opaska wyszła świetnie!

    JadoreCeStyle

    OdpowiedzUsuń
  3. woooow, chyba tez zaczne w koncu dzialac sama, wszyscy dookola tworza jakies diy, tylko nie ja. przeslicznie :)

    zapraszam na KONKURS u mnie, do zgarniecia sliczna TOREBKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisz kiedyś jak robisz te Twoje cudowne torebki, co Ci do nich potrzeba, od czego zaczynasz :) Pawie oko bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna opaska!
    Od tej chwili stała się moim nowym pożądaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna opaska. miałaś genialny pomysł a pawie pióra są przepiękne w każdej postaci.
    pozdrawiam
    http://whatthefaaak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię Twoje DIY :)

    zapraszam do siebie:

    http://i-luv-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny DIY - bardzo bardzo się podoba, sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny bloog:)
    zapisuję się do obsetwatorów i licze na to samo:P

    OdpowiedzUsuń