wtorek, 8 marca 2011

Pełen Garden na Dzień Kobiet.

Chyba nic tak nie działa na kobiety, jak kwiaty. Kiedy pomyślałam o Dniu Kobiet, pomysł na wpis mógł być tylko jeden - kwiatowy szał, w którym tkwię od trzech miesięcy. Poniżej zdjęcia mojej małej kwiatowej roboty, niektóre już były, niektóre nie, niektóre już macie Wy. 
I życzę wszystkim kobietom siły i wiary, że w życiu można osiągnąć wszystko oraz dużo uśmiechu, nie tylko w tym dniu, ale przez cały rok, aż do kolejnego 8go marca ;-)

Szczególne pozdrowienia i życzenia ślę do zielonej Irlandii, do kobiety, która przez dwa lata wspólnego mieszkania codziennie temperowała mój charakter i słała mi cięte riposty, bez których jakoś pusto się u mnie zrobiło - do Brzozanki.
I na Kraków, z sentymentem do równie zielonej dzielnicy, gdzie mieszka panienka Mika i teraz, czytając to na pewno uśmiecha się do monitora :-) Ukłon niski i uściski, Kobiety!


Jeśli któraś bardzo się podoba, wiadomo: kasiaskalska.blogspot@wp.pl (dla ułatwienia konwersacji proszę o link konkretnej torebki w wiadomości). Nie odpowiadam na pytania dotyczące cen w komentarzach. Wszystkie inne moje torebki tu: Kicz Collection.

17 komentarzy:

  1. piękne torebki

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeah!!!!! Ty zwariowana kobieto ;D Żeby nie było, ze pisze nie na temat, kwiatowy zawrót głowy- wszystkie torebki jak jedna są przepiękne, a najcudniejsze w nich jes to ze są twojej roboty ;)
    Do życzeń się dokładam, by szczęście i nasze małe wariactwa nigdy nas nie opuszczały ;D
    Kraków pozdrawia zieloną Irlandię i kolorowe rzeszowskie strony ;* ;* ;*
    ps. już nie długo potrójna moc powróci- i tego nie moge sie doczekac najbardziej! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ta żółta to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne są te Twoje maleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tych torbach <3

    zapraszam do mnie :) i do zadawania pytań w moim nowym poście !:*

    OdpowiedzUsuń
  6. MASZ WIELKI TALENT! <3
    ta biała torebeczka jest zabójcza.

    OdpowiedzUsuń
  7. coż za wspaniała kwiatowość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooch kusza, kusza te Twoje torebki.. Chyba sobie taka sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prze-śliczne <3 żółta jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  10. torebki są mega, ale zastanawia mnie jeden fakt... dlaczego zmieniłaś nagłówek ;> czyżby tamten okazał się zbyt KICZI? ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ponieważ skrzynkę zawaliły mi wiadomości, że przez mój Kiczi nagłówek strona wolniej się ładuje. trzeba zadowolić się tym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. może podzielisz sie relacją z powstawania takich cudeniek?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję kreatywnego talentu

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne. też tworzę, może nie taką skalę, ale lubię pracę rąk własnych. Pozdrawiam pomyślności życząc!

    OdpowiedzUsuń