niedziela, 6 marca 2011

Przedwiośnie 2011 i kolejna lazy Sunday.

Już raz w tym roku czułam wiosnę, już raz schowałam zimowy płaszcz do szafy, jednak tym razem mam nadzieję, że schowałam go na dobre. Wyciągnęłam natomiast moje małe cudo, kolejną markową rzecz, którą udało mi się wynieść z secondhandu. Uwielbiam go, noszę prawie do wszystkiego i to już drugą wiosnę będziemy pracować w duecie.
Pytacie też o moją zmianę na głowie - już pisałam, że w Walentynki wprowadziłam zmiany (w głowie i na głowie), żegnając definitywnie skandynawski blond i witając ombre hair (góra jest koloru mlecznej czekolady, dół złotego blondu). Jestem bardzo zadowolona, tego mi trzeba było.
Tymczasem, lazy Sunday zobowiązuje, czas na kawę. Miłego dnia.







płaszcz: Miu Miu. szorty, bluzka i okulary: Zara. buty: H&M. bransoletki: Apart i H&M. torba i paski: vintage.

18 komentarzy:

  1. Płaszcz Miu Miu? Zazdroszczę. Wyglądasz super w tych włosach. Bardzo ciekawy blog, a rzeczy robione przez Ciebie są naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. szorty !!! idealne.
    zdjęcia utrzymane w fajnym klimacie ; )

    pozdrawiam
    http://nesairah-nesstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne włosy, świetny zestaw :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie spodenki dziwnie układają się na pupie!
    Kolor mają ładny - a płaszczyk nie w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rowniez mam nadzieje ze bedzie mozna zamknac w szafie zimowke. Wlosy wygladaja super, sama chyba zastanawiam sie nad Ombre, co do plaszcza to cudo !!

    pozdrawiam goraco :)
    http://absolutelythealice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, gratuluję takiego łupu! gdzie ustrzeliłaś takie cudo? kiedy ja idę do SH, znajduję co najwyżej Adidasa...
    mój blog - tattwa

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny płaszczyk :) fajnie go połączyłaś :) bardzo twarzowe okulary

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja przepiękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, zazdroszczę płaszczyka, jest świetny ;)

    droppstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja i ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo miły, wiosenny zestaw - sama bym w taki wskoczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog.

    Płaszczyk zajefajny !

    Pozdrawiam serdecznie. I dodaje do Obserwowanych.
    http://onemoreprice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń