czwartek, 28 kwietnia 2011

Pink & Blue NaBogato.

Po raz pierwszy w życiu, w tym roku realizuję swoje postanowienia noworoczne. To, co wyprawiam od początku roku zaskakuje nie tyle ludzi, z którymi żyję, co mnie samą. Poza tym potrafię być w trzech miejscach jednocześnie, robię sto rzeczy na raz, a pomysłów na wszystko mam jeszcze więcej. Ale cenię to i szanuję jak nigdy.
Chyba znów wyjeżdżam, bo na mojego maila przyszła wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji lotu. Odpowiedzi na pytania gdzie, kiedy, po co i dlaczego wyjeżdżam, wyjdą same, kiedy będę umiała to ubrać w ładne słowa. I jak to do mnie dotrze :-)
Póki co, Kicz Team robi torebki, które zaraz po weekendzie majowym wyślę, a ja zrobię wyprzedaż wszystkiego, co zalega mi w gabinecie. 
Wszystko lada moment.

A najpierw dwie torebki CukierLove - świeże, w pojedynczych egzemplarzach. Pierwsza jest dowodem na to, co można zrobić przy pomocy materiału w fajnym kolorze i wszystkiego, co się świeci. Swoją drogą zakochałam się w materiałach, które dostałam ze Stanów, a najbardziej w tym poniższym, który ma naprawdę nieziemski kolor. Jak sama nie noszę torebek Kicz Collection (tak, nie noszę), tak z tego materiału zrobię sobie Garden ;-)
Druga jest w kolorze pudrowego różu, w większym rozmiarze. Materiał jest skóropodobny, z warstwą specjalnej waty, dzięki czemu bardzo dobrze się na nim pracuje.
I tyle na dziś, enjoy!





Gdyby coś ktoś, wszystko tu: kasiaskalska.blogspot@wp.pl

PS Dzięki za wskazanie mi Zary pod poprzednim postem. Jeszcze nie byłam, ale jak tylko znajdę chwilę, to pójdę nabyć to cudo.

10 komentarzy:

  1. Pierwsza ma świetny kolor, ale druga kusi tą pudrową skórką z nitami.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach CukierLove ;), to idelane podkreslenie nowego rozdziału w naszym zyciu, które czeka na nas juz za rogiem ;)
    ps. Obie torebki sa cudne ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta różowa. Mimo, że nie lubię tego koloru dla mnie to istne cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  4. cacka z dziurką! :)
    nie wiem która lepsiejsza ;)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie niebieska jest zdecydowanie ładniejsza ale i tak obie są przepiękne.
    Podziwiam Cię za talent ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z takim pytaniem: czy, gdzie i za ile można zakupić różowe cudeńko?

    OdpowiedzUsuń
  7. @szalona kuchnia: o tu- kasiaskalska.blogspot@wp.pl

    OdpowiedzUsuń