sobota, 7 maja 2011

Koperta - Golden.


Czasami, właściwie w większości przypadków tak się zdarzyło, że inspiracją do stworzenia danej torebki była piosenka. Wtedy przez cały proces bawienia się nad danym modelem słucha się jej w kółko. Od dziś w każdym wpisie, przy nutce będzie pojawiał się link z piosenką, od której wszystko się zaczęło.
Zrobienie tej torebki było czystym przypadkiem, jednak jestem zawiedziona, że zdjęcia nie oddają w pełni jej uroku. W naturalnym świetle koraliki są zmatowione, a w sztucznym błyszczą się jak cekiny. Kiedy ta torebka ujrzała światło dzienne, wszyscy orzekli, że tak właśnie powinien wyglądać CukierLove. A zaczęło się od tego:  Natasha Bedingfield - Pocketful Of Sunshine
Enjoy!


z racji tego, że wyjeżdżam, półdarmo oddaję wszystko, co do tej pory udało mi się zrobić. 
wszystko jak zwykle tu: Kicz Collection
wszystkie pytania jak zwykle tu: kasiaskalska.blogspot@wp.pl

5 komentarzy:

  1. uwielbiam kopertówki! Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą kopertówkę, normalnie the best ze wszystkich, juz nie moge sie doczekac az ją zobaczę na zywo. ;)
    Co do piosenki, pamiętam jak miałam na nią jedną z moich "faz", potem poszła w odstawkę, przeraża mnie jednak ze będzie to piosenka samolotowa ;D Chociaż... naprawiłam mp3, wiec współczuje tym, ktorzy siądą najbliżej ;D

    OdpowiedzUsuń