piątek, 13 maja 2011

Love. EnejLove.

Co nowego? Wszystkiego za dużo na tak mało czasu.
Maj jest dla mnie jak na razie zdecydowanie najbardziej leniwym miesiącem w tym roku. Prócz realizowania zamówień Kicz Collection nie robię nic bardziej pożytecznego. I jeszcze się tym chwalę.
Poniżej sercowate części garderoby, które przeżyły swoje pięć minut po wpisie walentynkowym. Powiem szczerze, że koszulka ze wpisu Happy Valentine's Day! była zrobiona tylko na potrzeby życzeń walentynkowych i nigdy bym się nie spodziewała, że zainteresowanie bedzie tak duże. Serce czarne zostało wymyślone przez jedną z Was, wykonane oczywiście przez Kicz Team.




Wszystko powyższe: Kicz Collection.

Swoją drogą, dawno nie pisałam już o moich inspiracjach muzycznych, a w zaistniałych okolicznościach muszę. Nie oglądałam polskiej edycji Must Be The Music, ale zespół Enej  jest od niedawna moją największą miłością! Wszystko zaczęło się od mojej przyjaciółki, która podesłała mi link z Rachelą, na punkcie której oszalałam. Potem była Myla Moja, gdzie myślałam, że już lepiej grać nie mogą. Przedwczoraj, kiedy dotarłam pod scenę na Juwenaliach w Rzeszowie i usłyszałam Radio Hello w ich wykonaniu, radości i szaleństwa nie było końca. Chyba nie muszę opisywać, co tam się działo przy tych ukraińskich rytmach. Korzenie, ewidentnie wina korzeni ;-) Musicie tego posłuchać! 


13 komentarzy:

  1. zgadzam się, Enej to jest coś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle się nasłuchałam tej muzyki przez 4 dni, że zaczynam sie zastanawiac, jak żyłam do tej pory nie znając jej ;D
    Tak, powiedziałam to ja! I to wszystko twoja wina ;D
    Serca- bardzo gorąca sprawa i dosłownie i w przenośni. Z oczywistych powodów, czarne zdobywa moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! Bardzo romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, powiem ci ze te koszulki to nic odkrywczego. Sama mam podobna juz jakiś czas. Wydaje mi się,że to po prostu kopia i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy- you are awesome.

    OdpowiedzUsuń
  6. I know !:P
    szczerze i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  7. I know! :P

    szczerze i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  8. sprzedajesz je w jakimś sklepie internetowym? mam chętkę na taką . Ile by kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  9. tandeta i nuda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy- stęskniłam się za tobą tak bardzo, ze zapomniałam o twoim istnieniu. Dla ciebie tandeta i nuda? Nie wątpie, dlatego współczuje, ze wogóle musiałeś/aś tutaj wejśc i przeczytac posta sprzed miesiąca i podjarac się na tyle by zatruc swoim wpisem tego bloga.

    OdpowiedzUsuń