środa, 4 maja 2011

NIFE, Kicz Collection i Facebook.

Kiedy moja facebookowa znajoma projektantka zaprosiła mnie na facebookowy konkurs "Zaprojektuj kopertówkę doskonałą" zorganizowany przez NIFE Fashion, kątem oka patrząc na Kicz Collection, nie zastanawiałam się ani chwili przed wysłaniem zgłoszenia. Rzutem na taśmę, bo ostatniego dnia konkursu, wysłałam zdjęcie ostatniej, niebieskiej ze wszystkim, co się świeci. I zostałam wyróżniona, co przeczytałam w mailu, wczoraj o 6 rano, przed wyjazdem na moją pierwszą majówkę w tym roku. Wygrałam książkę Olgi Kozierowskiej "Sukces Pisany Szminką", która oficjalnie została moją książką samolotową (czyli która umili mi czas w najbliższej podróży) oraz bon na zakupy w sklepie NIFE.
Aby nie zmarnować bonu, przeglądnęłam cały asortyment "business fashion for real woman" i stwierdzając, że już dawno nie kupowałam sukienek, postanowiłam, że zainwestuję w kremową z najnowszej kolekcji. Jeśli ktoś jest ciekawy, co oferuje sklep NIFE, odsyłam TU.

Swoją drogą, czasami przeraża mnie moc facebooka.

1 komentarz:

  1. czyli a) bede mogła spac w samolocie b) bede mogła w ciszy i spokoju rozwiazywac sudoku c) bedziesz mi czytac na głos ?
    Ale powaznie, jeszcze raz, tym razem oficjalnie, gratuluję sukcesu i wyróżnienia. W tobie drzemie moc ;) ;*

    OdpowiedzUsuń