środa, 4 maja 2011

The Royal Wedding of Prince William and Kate Middleton

... czyli poruszę temat dla mnie niezwykle istotny, ale zdaję sobie sprawę, że dla niektórych już oklepany i przeanalizowany. Oficjalnie i z dumą przyznaję się, że 29 kwietnia 2010 roku oglądnęłam całą transmisję ze ślubu, którą podało mi BBC.
Przyznam się też, że po pierwszym zobaczeniu Kate, która przeskoczyła z hotelu do samochodu byłam lekko rozczarowana, ponieważ spodziewałam się czegoś bardziej bardziej skromnego, jednak moja przyjaciółka (która swoją drogą całą transmisję zastanawiała się, dlaczego wszystkie Brytyjki mają takie "wiejskie kwiatki lub kapelusze na głowach") zaraz sprowadziła mnie na ziemię, że przecież tak powinna wyglądać przyszła królowa. Mój niedosyt skromności został uzupełniony kreacją z drugiego dnia ślubu, kiedy Kate wyglądała bajecznie!
Co mi jeszcze zaimponowało w ślubie stulecia? Mundur Williama, którym spełnił daną obietnicę. I Kate, która sama zrobiła sobie makijaż na ten wielki dzień. I oczywiście Pippa, która prawie przyćmiła swoim wyglądem pannę młodą.





Wybranie sukni wzorowanej na sukni Grace Kelly było strzałem w dziesiątkę. Wybranie Sarah Burton z wielkiego domu Alexandra McQueena na projektantkę, która to zrealizuje było strzałem w dziesiątkę. Transmisja na BBC była strzałem w dziesiątkę. I styl Kate jest strzałem w dziesiątkę, dlatego daję sobie rękę uciąć, że stanie się ikoną, wyznaczającą jak się ubierać dla wielu kobiet na całym świecie. W tym dla mnie.

zdjęcia: www.vogue.com

2 komentarze:

  1. Nie potrafie wytłumaczyc, dlaczego tak bardzo ją lubię, skąd ta sympatia i podziw? Imponowała mi gdy była tylko Kate i kibicuję jej jako księznej Catherine. Kto wie, moze dlatego ze przypomina mi inną Kate? ;) (x2)
    Co do ślubu, był piękny, jak z prawdziwej bajki. Suknia nr 1 była nieziemska, suknia nr 2 była dostojna, a Pippa wyglądała pięknie jako druhna.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi bardzo podobały się obydwie suknie Kate :)
    Pippa wyglądała świetnie :)
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń