wtorek, 24 maja 2011

Summer time!

Dzisiejszy wpis inspirowany jest pogodą, jaką mam za oknem, a mam po prostu istne tropiki. Nie mogę, jak na razie, zamieścić tu zdjęć mojej osoby, ponieważ słońce mnie tak przygrzało, że przez kilka dni muszę cierpieć i wyglądać jak rak, dopiero po tych mękach moja skóra nabierze ładnego opalonego koloru i wróci do normalnego stanu. Póki co dwa zestawy, w które bez wahania wskoczyłabym, gdybym mogła. Specjalnej różnorodności nie ma, są za to moje ulubione kolory tego lata: biel, beż, karmel i pomarańcz.

PS Niech ktoś przedmucha ten pieprzony pył, który unosi się nad Europą i blokuje drogę samolocikom :/




Shorty: Sandro Short Broderie Ecru
Top: H&M
Buty: Aldo
Kapelusz: Jane Norman
Okulary: www.opticsplanet.net
Lakier: Asos
Torebka: Zara
Naszyjnik: Chanel


Shorty: Topshop
Bluzka: Calypso St. Barth
Buty: Kirna Zabete
Kapelusz: Stylebop
Zegarek: WinkNYC
Torebka: shopmrsh.com
Lakier: dELiAs

5 komentarzy:

  1. Ladne zestawy, lubie polaczenie pomaranczy z bezami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba zestawy zdecydowanie w moim stylu, bardzo mi się podoba :)

    http://angelikastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty z pierwszego zestawu i torebka z drugiego- rewelacyjne.
    Jak pył nie przejdzie to popłyniemy statkiem...
    Choc ufam naszej nowej wyroczni, która mowi ze za 3 dni bedzie po kłopocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w butach... poza tym inspirujące połączenia pomarańczu z beżem. tak... ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! oczywiscie ze cie pamietam! Jak juz bedziesz w Cork daj znac koniecznie, wyskoczymy na kawe pogadac! oczywiscie jesli bedziesz miala ochote :))

    OdpowiedzUsuń