niedziela, 15 maja 2011

Sunday Favourites.

John Mayer - Half of my heart



The Hangover 
(niektóre dialogi znam już na pamięć, ale ten film bardzo szybko potrafi mnie odstresować. właściwie chyba jak żaden inny.)


Manekin 
- jedno z najfajniejszych miejsc w Krakowie, gdzie można dostać wyszukaną kawę. Ile razy tam byłam, a byłam stałym gościem, za każdym razem wybierałam inną. I każda następna stawała się moją nową naj.


Maja Bohosiewicz  
na premierze "Wojny żeńsko - męskiej" w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach. Stare, ale jare. Połączenie prostego, białego topu ze spódnicą w wersji maxi i intensywnym kolorze było strzałem w dziesiątkę. Jeśli to jej wybór - uwielbiam ją, jeśli wybór jej stylistki - gratuluję jej stylistce. I pragnę tej spódnicy!


Latte piernikowe z Costa Coffee  
(właściwie dałabym się w tym momencie za to latte pokroić).

4 komentarze:

  1. Hangover- film genialny, z niecierpliwością czekam na premierę drugiej części. Mam nadzieje, ze się nie rozczaruję, bo przyznam ze oczekiwania mam spore ;D
    Manekin- chyba w koncu się tam wybiorę, bo czekanie na naszą wspólną kawę w tej kawiarni moze się w najbliższym czasie odrobinę przedłuzyc ;)
    Co do Maji- dla niej obejrzałam i wciągnęłam się w "szpilki", aczkolwiek poznałam osobę, która na "miny" mogłaby spokojnie wyzwac Maję i do tego wygrac ;D
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm film świetny.
    a kawy z costy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowalam w Costa cafe. Opiłam się ich kawami mniam:D
    a ja czekam nadal na ,,Odpowiedzi na pytania gdzie, kiedy, po co i dlaczego wyjeżdżam, wyjdą same, kiedy będę umiała to ubrać w ładne słowa. I jak to do mnie dotrze :-)'' i się chyba nie doczekam:D
    Te butki które od Ciebie kupiłam(w kolorze nude)- świetnie się noszą:) jednak nigdy więcej nie ubiorę ich na bosą stopę, bo myślałam, że mi nogi powygina:D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog + obserwuję :)
    xx

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń