piątek, 6 maja 2011

Złota bransoletka z perłami (DIY).


 Zakochałam się w perłach i koralach, które dostałam ze Stanów. Zatracam się w robieniu biżuterii nocami, jednak mam ostatnio tyle na głowie, że nie mam nawet czasu jej sfotografować. I znów narzekam, że na nic nie mam czasu, choć w głębi właśnie ten stan lubię najbardziej.



Chyba znów wyjeżdżam, tym razem Bóg to jeden wie, kiedy wrócę. Jeśli ktoś jest jeszcze zainteresowany nabyciem czegoś z metką Kicz Collection, to
wszelkie pytania i zamówienia proszę kierować tu: kasiaskalska.blogspot@wp.pl

5 komentarzy:

  1. Nie chyba, tylko napewno ;)
    A powrotu chyba nikt na razie nie planuje ;)
    Bransoletka - good job ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna :)
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie swoją drogą zapraszam na loopok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń