piątek, 17 czerwca 2011

Asymmetric Court Shoe marki Zara.

Zara jest jednym z tych sklepów, z których asortyment odpowiada mi w stu procentach. Co to oznacza? Oznacza to, że  mogłabym mieć szafę wypełnioną tylko ubraniami tej marki i wcale bym nie narzekała oraz nie potrzebowała dużo więcej. Uwielbiam marynarki z Zary, eleganckie sukienki i szalone tshirty. Ale moją największą miłością są buty, które nie ukrywając, są pieruńsko niewygodne, ale w tych butach się nie chodzi, tylko wygląda. Zamierzony efekt jest, co jest najważniejsze.
Choć Asymmetric Court Shoe marki Zara przeżyły już chyba największe swoje zainteresowanie, tak ja przeżywam je teraz. Dopiero teraz doceniłam, jak genialnie wyciągają sylwetkę,wyszczuplają łydkę i modelują stopy. Buty te zaliczam do kolejnych, które są mi niezbędne i obowiązkowo do nabycia w najbliższej przyszłości.




Zdjęcia: www.zara.com www.kozaczek.pl www.thefashionguitar.com

15 komentarzy:

  1. tak je mocno kocham<3333
    ale niestety nie wiem gdzie je zdobyć, bo w sklepach już ich nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  2. coś mi w tych butach nie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te buty..o zgrozo.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam buty z zary ! :) są rewelacyjne :)
    mam podobne odczucia co do tej marki. Mogłabym mieć z niej każdą rzecz !

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie genialnie wysmuklają łydkę i robią cuda dla całej sylwetki, ale trochę nie podoba mi się, że jednocześnie wydłużają optycznie stopę...

    na wygodne nie wyglądają, fakt :) ale ostatecznie niektóre buty kupujemy tylko po to, żeby w nich siedzieć i pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie te buty są dziwne. Chodzi mi głównie o to miejsce gdzie jest tylko podeszwa. Ładne są, ale jak dla mnie tylko do podziwiania na innych ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, wyglądają na pierońsko niewygodne!

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie od jakiegoś czasu te buty chodzą mi po głowie, ale nie widziałam ich w Zarze:(

    OdpowiedzUsuń
  9. czy nie zechciałabyś ich sprzedać ???

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe - gdzie Zara szyje swój asortyment :http://www.youtube.com/watch?v=VkrB5C0xczw

    OdpowiedzUsuń