poniedziałek, 27 czerwca 2011

Kapelusze, słomkowe kapelusze - lato 2011.



 Tak jak kocham kawy z Costa Coffee, tak samo kocham słomkowe kapelusze, które aktualnie można dostać chyba w każdej sieciówce. Mój kupiłam w Dunes Stores za zawrotne 3 euro, ale z racji tego, że aktualnie panuje szał wyprzedażowy, można dostać je dosłownie wszędzie, do tego za grosze. A ja coś jest w zasięgu ręki za grosze, to powinno się to brać. Poniżej kilka moich ulubionych modeli, z adresami do szybkiego zlokalizowania i nabycia, oraz kilka propozycji zestawów, które jasno wskazują na to, że taki dodatek można nosić prawie do wszystkiego.








I pozdrawiam Margaretę Dabliu, która "czeka na to od dwóch wpisów"!


zdjęcia: www.topshop.com www.next.co.uk www.newlook.com www.pudelek.pl www.dunesstores.ie a Skalską fotografuje ostatnio Mika

12 komentarzy:

  1. ;) Love it ;) Love it all ;)
    Pewnego dnia kupię sobie profesjonalny aparat i wtedy pierwsze co zrobię to przyjadę do Skalskiej na niezapowiedzianą sesję ;) do Skalskiej a'la Lynette i bedzie duuuużo zdjęc, dużej greckiej rodziny ;)
    Can't wait for that.
    With love,
    me
    ps. jestem cichą fanką tych kapeluszy, moze kiedyś znajdę odpowiedni dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam kapelusze, niestety tylko na kimś, bo sama się sobie nigdy w nich nie podobam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam bzika na punkcie kapeluszy w tym roku;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo stylowo w nim wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach kocham kapelusze ;))

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnimi czasy też zafundowałam sobie stylowy kapelusik z Tally Weijl, jak zobaczyłam go w Avanti to od razu się w nim zakochałam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam! Sama mam taki kapelusik i tata próbuje mi go zwinąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam ostatnio ładny czarny w sh, ale mnie by nie pasował, poza tym mam już jeden z H&M w takich kolorach jak Twój, tyle ze materiałowy :) pasuje Ci!

    OdpowiedzUsuń
  9. słomkowe kapelusze rządzą!:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kapelusze. Gdybym tylko miała wymiarową głowę... ;P

    Pozdrawiam

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak udało Ci się kupić kapelusz z Dunesstores? przez internet? Bardzo mi się spodobał, a na ich stronie internetowej nie ma możliwości zakupów online

    Pozdrawiam
    E

    OdpowiedzUsuń