niedziela, 19 czerwca 2011

Paski z neonem z lat 50 i skarpetki z sandałami - lato 2011.


Dziś rano z bułkami ze sklepu wyniosłam nowy Company Magazine, w którym znalazłam ciekawy artykuł, z którego pochodzi powyższe zdjęcie. Absolutny hit tego lata - top w paski w połączeniu z rozkloszowaną spódniczką z lat 50, obowiązkowo w intensywnym kolorze oraz sandały w połączeniu ze skarpetkami. Co do dwóch ostatnich rzeczy, to wciąż jeszcze się nie przekonałam, jednak pasiak z neonową spódniczką jest moim ulubionym zestawem tego lata. 
Drążąc temat dalej, dowiedziałam się, że wszystko zaczęło się od pokazu Moschino, a dokładniej od zestawu pasiaka z cytrynową spódnicą (zdjęcia z pokazu Moschino poniżej).


Gdzie szukać i jak kompletować? 
Z pomocą przychodzi nam Asos, w którego zestawach jestem wręcz zakochana, oraz kilka innych sieciówek, których ubrania prezentuję poniżej. Zestawienie pasków ze spódnicą z lat 50 uważam za idealnie trafione w tym sezonie, dlatego polecam i sama zaczynam się rozglądać za fajną neonową spódnicą w tym kroju. Enjoy!


Zdjęcia: www.moschino.com www.asos.com Company Magazine

8 komentarzy:

  1. bardzo fajnie to wygląda! :) będę musiała stworzyc taką stylizację na lato. :)
    dzięki za inpiracjee. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasiaki bardzo mi sie podobają, ale tylko na innych. Na mnie nie wyglądają one ani ładnie ani ciekawie. Co innego te propozycje, które tu podałaś- nie mogę się zdecydowac na jednego faworyta ;)
    Co do sandałów i skarpetek- nigdy, nigdy, przenigdy ;)
    Ps. jogurt?

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam za określenie, ale ja osobiście w sandałach i skarpetkach czułabym się jak kompletny wieśniak. u innych jako tako mi to nie przeszkadza, zależy od zestawu, choć czasami uważam, że te skarpety psują cały wizerunek.

    OdpowiedzUsuń
  4. oł..bardzo mi się spodobało.
    No może nie koniecznie te skarpetki...bardzo odważne. jestem za skarpetkami ale raczej do butów krytych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog ,
    + dodaję do obserwowania

    I zapraszam do siebie do obserwowania i komentowania

    http://paulinamichon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam w obecnej modzie ten powrót do lat 50-tych i 60-tych. Stylowo a jednocześnie zabawnie. Kręcą mnie paski i 'neonowe' spódnice.
    Coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne komplety;))

    Poydrawiam M.

    OdpowiedzUsuń