czwartek, 23 czerwca 2011

Stylizacja dnia - drugi dzień irlandzkiego lata.

Oto stylizacja z drugiego dnia lata - typowo letnia, jak na irlandzki klimat przystało. Można zauważyć obowiązkowe połączenie, do którego już przywykłam, okularów przeciwsłonecznych i parasola. Kto nie był w Irlandii musi wiedzieć, że tu dzień bez deszczu jest dniem straconym, choć ostatnio i takie się zdarzają, na co broń Boże nie narzekam. Jestem bardzo ciepłolubna, choć przez ostatni miesiąc naprawdę się zahartowałam i nie chodzę już w płaszczu lub kurtce, wśród paradujących w krótkich spodenkach ludzi. Bardzo bym chciała jeszcze przyzwyczaić się do tego stopnia, żeby założyć krótki rękaw poza domem, ale na to jeszcze chyba potrzebuję czasu.
Co do scenerii moich zdjęć, to trafiłam w to miejsce przez czysty przypadek, ponieważ zgubiłam się i tam mnie zaniosło. Nie mam zielonego pojęcia co to za przepiękne budowle, prawdopodobnie zabytki, nie mam zielonego pojęcia czy wolno mi tam było wejść i robić zdjęcia, ale jako osoba dość ciekawska, nie mogłam się oprzeć ;-) Enjoy!

Będąc wciąż pod urokiem Penneysa za rogiem, oprócz torebki (Dorohty Perkins), spodni (H&M) i okularów, cała reszta z metką Atmosphere.

PS Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma ;-) 

10 komentarzy:

  1. Cieszę że się zgubiłyśmy, bo inaczej byśmy tam nie dotarły, choc plany i tak na tą wyprawę miałyśmy nad wyraz ambitne. Magic place ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sweter, a pogody nie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz , uwielbiam buty , które masz na sobie , wpadnij też do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej pogody nie zazdroszczę! ale jak pomyśle ile masz fantastycznych sklepów pod nosem to mnie w sercu ściska ;p
    www.swiat-katarzyny.blogspot.com Zerknij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja tam lubię jak sobie trochę popada, nawet codziennie byle nie przez cały dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie w świetokrzyskitez pogoda dziś nie dopisuje :D głowa d gory1zza chmur kiedys musi wyjść słońce :) bardzo podoba mi sie Twój blog, dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamieściłam na swoim blogu bluzkę inspirowaną między innymi twoimi "wyrobami";p Oczywiście wspomniałam o tym w opisie. Pozdrawiam http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń