sobota, 30 lipca 2011

Diabeł tkwi w szczegółach - moc dodatków.

Po porządkach w ubraniach, czego efektem jest to, że prawie całą szafę można nabyć ode mnie na Szafie.pl -KLIK-, przyszedł czas na generalne porządki w dodatkach. Mam ogromną słabość do pereł, co można zauważyć na poniższych zdjęciach. Kiedyś usłyszałam, że perły dodają lat, postarzają, a na ślubie przynoszą pecha, ale mając wszystkie przesądy daleko w d(tu się ugryzłam w język), perły noszę prawie zawsze i prawie do wszystkiego. I zapewne wkrótce na ślub też je zaproszę, by mi towarzyszyły.
Drugą słabością są naszyjniki i przywieszki, które kupuję w ogromnych ilościach, ale... rzadko noszę. Stawiam raczej na akcent w postaci kolczyków, dlatego prócz złotego naszyjnika Chanel, noszę je od wielkiego dzwonu.
Kwiatki kocham i przypinam jak nie do bluzki, to do żakietu, marynarki, czasami wpinam w gumkę od warkocza. W kwestii bransoletek jestem mega wybredna, ale tych kilka noszę bardzo często, najczęściej apartowskie Charmsy. Od pierścionków stronię z daleka, nie lubię ich nosić, ale kupować bardzo. Jak widać  motyw pereł króluje i w tym przypadku.
Także tak wygląda mój grajdołek z bibelotami, trochę monotonnie, ale taki styl właśnie mi odpowiada.

Dobra wiadomość - Kicz Team wziął się ostro do pracy i w przyszłym tygodniu będzie można zobaczyć pierwsze efekty. Tymczasem jest sobota, zakładam kiecę i lecę nadrabiać zaległości w gorączce sobotnich nocy. Enjoy!


Primark, Apart, Chanel, Kicz Collection.


Kicz Collection, Apart i pamiątki rodzinne.


Chanel, H&M i pamiątki rodzinne.




H&M, New Look, Apart i pamiątka rodzinna.


Primark.


New Look.


H&M, New Look i Primark.


Allegro, Primark i H&M.


Vision Express, Prada, H&M, Orsay.


H&M i Primark.

15 komentarzy:

  1. ah przepiekne dodatki ;) ukradlabym wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zbiór , kilka rzeczy wpadło mi w oko ;]

    pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka. Wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaźna kolekcja :) tak samo jak Ty uwielbiam perły i mam ich coraz więcej :)Najbardziej podobają mi się chanel :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę taki arsenał kolczyków i zamkowy naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne bransoletki i kwiatkie , pozdrawiam i zapraszam do mnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. duuużo tego, a co zdjęcie to piękniejsze dodatki :) zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki te na pierwszym zdjęciu wszystkie BOSKIE!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią przygarnęłabym wszystko:)

    http://dziewczynakomornika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna biżuteria, sama jestem 'sroka' a ten zbiór bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Chanel... ;D
    -mika ;)

    OdpowiedzUsuń