wtorek, 19 lipca 2011

Diabeł tkwi w szczegółach - okulary korekcyjne od Prady.


Pytacie mnie ostatnio, co to za okulary mam w kilku ostatnich postach, więc dziś szybki wpis z odpowiedzią. 
Cierpię na nadwrażliwość oczu, więc każdy najmniejszy podmuch powietrza powoduje, że zaczynam płakać, jakbym kroiła cebulę. A potem to już zapalenie spojówek, litry kropli i antybiotyków i dużo wizyt u okulisty. Można sobie wyobrazić jak wygląda wtedy mój makijaż, więc siłą rzeczy muszę mieć przy sobie okulary ochronne. Dodatkowo mam założone na szkła filtry ochronne do komputera, więc nawet trochę czasu w nich spędzam. A z racji tego, że nadchodzi jesień, sezon wiatrów, deszczów i załamania pogody, postanowiłam po trzech latach wymienić okulary. Długo się nie zastanawiałam (w przeciwieństwie do poprzednich) i Prada usatysfakcjonowała mnie w stu procentach. Okulary dostępne w każdym lepszym salonie optycznym, jeśli ktoś chce, to mogę prywatnie podać namiary na adres w Krakowie.
Poniżej kilka innych modeli, które znalazłam na stronie, a których nie zaprezentowano mi w salonie. Aczkolwiek co jak co, gdybym miała jeszcze raz wybierać, to i tak wybrałabym moje ;-)

12 komentarzy:

  1. Uwazam, ze te jak żadne inne okulary pasują do ciebie idealnie. Cieszę się ze wtedy w salonie wybrałyśmy właśnie te! Prada to idealny wybór! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te okulary to moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary są super <3

    zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądaja interesujaco, kojarza mi sie z latami '60:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana piękne!

    Podaj proszę gdzie i za ile je zakupiłas. Mój mail:

    maryw18@go2.pl

    BUziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. okulary przede wszystkim oryginalne :)


    http://loopok.blogspot.com zachęcam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne sa te okulary! a nawet rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czesc,czy mozesz mi napisac model tych okularow i adres salonu w Krakowie gdzie je kupilas.moj mail ww.ziaja@wp.pl.z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  9. Też proszę o taką informację. Mój mail hekate87@op.pl

    OdpowiedzUsuń