środa, 27 lipca 2011

Kobiety inspiracje - 3 kobiety XXI wieku, które inspirują Skalską.

Dziś trochę z innej beczki, dziś poznajcie trzy kobiety, których styl inspiruje mnie w życiu. Każda jest inna, każda ma inny styl życia, warunki i okazje do pokazania się, ale ich urodą i stylizacjami, w których występują zachwycam się niezmiennie od kilku lat. Poznajcie trzy kobiety XXI wieku, które inspirują Skalską, oraz trzy ich stylizacje, które do tej pory uważam za jedne z najlepszych.

Kate Middleton podczas ostatniej wizyty w Kanadzie, gdzie wystąpiła w białej sukience Reiss Nannette, z pięknie wykończonym dołem, optycznie wydłużającym nogi oraz falbaną, która dopełnia całość, przepięknym dla mnie czerwonym nakryciu głowy, nawiązującym do klonu na fladze Kanady, zrobionym przez Sylvie Fletcher da Lock & Co oraz czerwonych szpilkach. Jestem zakochana w każdej stylizacji Kate, ale ta przebiła jak dotąd wszystkie. Jestem zakochana w każdej stylizacji Kate, mówiłam już?


Nie wszyscy wiedzą, że to już drugie wielkie wejście tej sukienki. Podziwiać już mogliśmy na oficjalnych portretach zaręczynowych, gdzie Kate założyła ją po raz pierwszy. I jeden zestaw i drugi uważam za fenomenalny. Zdjęcie portretów poniżej.


Lauren Conrad w granatowym kombinezonie własnego projektu podczas kampanii promującej zdrowy tryb życia wyglądała olśniewająco. Prywatnie jestem ogromną fanką jej włosów i zawsze perfekcyjnej kreski na powiece. Jej stroje charakteryzują się minimalizmem, przez co zawsze wygląda niebanalnie i może być inspiracją dla wielu kobiet. Dla mnie zdecydowanie jest.




Alicja Bachleda - Curuś, jako jedna z nielicznych Polek, które uznaję za dobrze wyglądające, bądź dobrze dobierające stylistów wizerunku. Granatową suknią w kształcie syreny, w której wystąpiła na gali rozdania Złotych Globów w 2010 roku, podbiła moje serce i do dlatego właśnie tę stylizację uznaję za jedną z najlepszych. Do tego nienaganny makijaż i upięte do góry włosy sprawiły, że całość jest godna naśladowania.



zdjęcia: www.vogue.com www.zeberka.pl

6 komentarzy:

  1. Akurat Alicji piersi bardzo opadły i nieciekawie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Lauren i Alicje (chociaż stylizacja tej drugiej akurat tutaj mi się nie podoba). muszę przyznać że dzięki zdjęciom Kate, które tu wstawiłaś mam ochotę bliżej się jej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wzorem jest Blake Lively.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta stylizacja ABC nie przypadła mi do gustu. Bardzo niekorzystnie jej piersi wyglądają w tym.Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Curuś - jedną z najlepszych??? mdaaaa ha ha, I can only laugh at. Sorry but I think you don't have style and taste (like Curus hasn't). Dress, in which breast falls out from it - is vulgarity and banality. Words style and beauty doesn't quite suit, unearthly. More over if you're a mom. Vulgar woman and nobody more.
    Besides, look her other photos, she is toad or horse. And here, on the GG apparently there were good stylists and visagistes who drove her to the more less normal appearance
    .
    But I agree with toy about Kate!

    Curuś - jedną z najlepszych?? mdaaaa ha ha, mogę tylko śmiać się. Przepraszam ale myślę, że ty nie ma stylu i smaku (np. Curuś nie ma). Sukienka w której piersi wypada z niego - jest pospolitości i banału. Słowa stylu i urody jest niepotrzebne, niewłaściwe. Tym bardzeij jeśli jesteś mamą. Wulgarne kobiety i nikt więcej. Ponadto, wygląd jej inne zdjęcia, ona jest ropucha lub konia. I tutaj, na GG najwyraźniej oczywiście były dobre stylistów i visagistes który prowadził ją do lepszy normalnych wyglądu.
    Ale zgadzam się z tobą na konto Kate

    OdpowiedzUsuń
  6. Katie/Catherine czego by nie ubrała, dla mnie zawsze bedzie wyglądała r.e.w.e.l.a.a.c.y.j.n.i.e.!
    - mika ;)

    OdpowiedzUsuń