piątek, 1 lipca 2011

Maxi dress.


Czytając tu i tam, wbiłam sobie do głowy, że sukienka w wersji maxi jest zarezerwowana wyłącznie dla wysokich i szczupłych. Mając 164 cm wzrostu nie byłam przychylna do tego rodzaju sukienek... dopóki jednej z nich nie założyłam na siebie. Do tej pory nie wyobrażałam sobie, jak wbrew pozorom, wygodne może być jej noszenie. Dodatkowo wprowadziłam w niej małą zmianę, dzięki czemu mogę ją nosić wiązaną na szyi lub w wersji na dwa ramiączka, do wyboru do koloru. Albo w zależności od nastroju ;-) Podsumowując, maxi dress jest kolejną rzeczą, która zawitała do mojej szafy, i która będzie bardzo często przeze mnie używana. Zakochałam się w niej bez pamięci - po przymierzeniu wyszłam w niej ze sklepu. Niech żyją wyprzedaże!



Sukienka, buty i kolczyki - Atmosphere, Torba - Dorothy Perkins. 
Ciekawostką niech będzie to, że za cały zestaw zapłaciłam niecałe 20 euro.

Kapela ze Wsi Warszawa - Do Ciebie Kasiuniu

14 komentarzy:

  1. Bajeczna ;) Wygladasz jak bogini ;) Ale taka współczesna ;) Pamiętam, ze rok temu miałam okazję kupic maxi dress, ale ostatecznie zrezygnowałam, chyba nie byłam przekonana do efektu jaki otrzymałam po założeniu ;) Brawo dla ciebie, czekam na kolejne stylizacje z wyprzedaży ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna sukienka i bardzo ładnie w niej wyglądasz. Ja także mam tyle wzrostu i powoli przekonuje się do maxi

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetną masz torbę i pięknie Ci w maxi - ale daj jej trochę koloru!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie można ulegać stereotypom, jesteś tego najlepszym przykładem! Sukienka leży ślicznie i dobrze, że zamieszkała w Twojej szafie :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. długie sukienki właśnie dodają centymetrów:)

    pięknie wyglądasz, nieprzesadzone zestawienie! w sam raz!

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna maxi + świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie! zestaw prosty ale ma to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie tylko trochę za czarno jak dla mnie, dałabym inna torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne kolczyki!!! mogłabyś takie kupić i wystawić na allegro na sprzedaż?
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez sie przekonuje do sukienek/spodnic maxi i jestem podobnego wzrostu.

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie Ci w niej, moja czarna źle skończyła więc zazdroszczę:) szukam teraz jakiejś nowej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta sukienka jest cudowna <3

    www.angelika--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń