niedziela, 31 lipca 2011

Strój dnia: niedzielny klasyk.


Po ostatnich remontach i przeprowadzkach, po ostatnich wielkich porządkach w szafie, w końcu zapanował ład i porządek w moim otoczeniu. I kiedy teraz otworzylibyście moją szafę, wszystko jest powieszone na wieszakach, poskładane na półkach, wszystko ułożone kolorami. Hmm... kolorami, choć na pierwszy rzut oka zrobiło się monotonnie, ale całkiem w moim stylu - panowanie przejęła klasyka: biel, czerń i pastele. I na tym oparty też jest dzisiejszy strój dnia. Pogoda niestety ni jak nie sprzyja wychodzeniu z aparatem na zewnątrz, dlatego dziś zdjęcia robione w trudnych warunkach ;)


Strój dnia: niedzielny klasyk.


Zacznę od tego, że klasyka w tym wydaniu to na pewno bardzo dobrze leżąca spódnica. Mojej szukałam bardzo długo, a kupiłam na ostatnich wyprzedażach w H&M, ku mojemu zaskoczeniu i uciesze, za 5 euro. Jest uszyta ze wspaniałego, śliskiego i opływającego materiału, falbana porusza się przy każdym kroku, a ułożenie jej w kokardę czyni ją bardzo ciekawą. Ta spódnica jest aktualnie moim numerem jeden.



Torebkę kuferek dostałam na urodziny, jednak wtedy nie byłam do niej do końca przekonana i na swoje pięć minut musiała poczekać ponad pół roku. Jednak teraz, kiedy w moich ubraniach przeważa biel i czerń, potrzebuję mocnych dodatków. Kuferek jest beżowy ze srebrnymi elementami, dzięki czemu pasuje i na dzień i na wieczór.


 Buty, buty, buty... Każda kobieta się ze mną zgodzi, że bez idealnych czarnych szpilek nie da się żyć. Ja średnio co trzy miesiące mam swoje nowe idealne, ale ostatnio mam problemy zdrowotne i musiałam zrezygnować z 15centymetrowych z Aldo na rzecz nowych, niższych, pasujących do wszystkiego i takich, w których będę biegać do pracy, po pracy, nie tylko ładnie wyglądać na zdjęciu. Oto są, a kupiłam je również na ostatnich letnich wyprzedażach, uwaga uwaga - w Penneysie za 5 euro. Jednak warte są każdych pieniędzy. (Swoją drogą, zastanawiam się bardzo, czy Gosia Dabliu znalazła już swoją idealną parę czarnych szpilek, czy dalej myśli, że para sama do niej przyjdzie :) )

 
Białe podkoszulki, topy i koszulki kupuję w hurtowych ilościach. Noszę je do wszystkiego i po prostu muszę mieć ich dużo. Jednak tym razem mam na sobie białe body z New Look. Powiem szczerze, że nie byłam przekonana do tej części garderoby... dopóki nie spróbowałam i się nie zakochałam - idealnie leżą, nie trzeba się przejmować, że gdzieś koszulka wystaje, czy źle się ułoży. Wielki wielki plus.
A na nosie mam Pradę, którą już dobrze znacie.

Miłej niedzieli, enjoy!


Spódnica: H&M. Body: New Look. Sweter: H&M. Buty: Primark. Kuferek: prezent. Okulary: Prada. Pierścionek z perłą: New Look.
Augustana - Boston

20 komentarzy:

  1. pozdro dla kota i Marylin;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódnica i buciki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódnica:)

    http://dziewczynakomornika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny pokój i fajna, klasyczna stylizacja. :)

    Gdybyś miała wolną chwilkę, zapraszam:
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ta spódniczka jest PRZEUROCZA ...;)

    pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest świetna : )

    myownplaceinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka istny odlot :). Nad podobną torebką sama się zastanawiałam, ale w koncu postawiłam na inny model - mimo wszystko Twoja bardzo mi się podoba ;). A białe koszulki - heh, skąd ja to znam sama wpadłam ostatnio w szał ich kupowania są genialne do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love it- you look great- miss you ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pokoik, i masz kotka psotnika:) Pozwalam Ci, pożycz sobie moje słoneczniki:P Pozdrowienia a look niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosia Dablju czeka na Skalską by iśc na zakupy, bo obiecała ;)
    dosłownie pisane co Margareta mówi ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam cię do One lovely blog award
    Zapraszam :)
    http://onemoreprice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo wyglądasz :) i fajny pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjna spódniczka <3
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great look ;)
    xoxo
    -mika

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądasz :) i ta Marylin na ścianie <3

    zapraszam do mnie
    www.glamourkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wygladasz! Twój kocurek równiez ;) dodaje do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń