piątek, 8 lipca 2011

Sukienka Bree.


Letnie wyprzedaże co roku owocują u mnie nowymi sukienkami, które kupuję w dużych ilościach, a dopiero potem zastanawiam się, gdzie mogłabym je zakładać. Lubię sukienki, ale bardzo rzadko w nich występuję. Ich rzeczywista rola w większości przypadków ogranicza się do ozdabiania i urozmaicania wnętrza szafy, a głównym argumentem do wyniesienia ich ze sklepu jest to, że "kiedyś przecież przyjdzie okazja".
Tak też było i w tym przypadku, chociaż tu rolę odegrała wyprzedażowa cena, czyli to, że "za takie pieniądze grzechem było jej nie kupić". 

Jak nosić sukienki Bree?
Sukienka Bree to nic innego, jak sukienka z kołnierzykiem, która nadaje dziewczęcego looku, ale jednocześnie charakteru retro. Nie ma chyba bardziej skromnej sukienki od Bree, jednak jest to ten typ, gdzie skromności nie można nadrobić, ani uzupełnić dodatkami. Jednym wielkim dodatkiem jest kołnierzyk, który wyróżnia się w całości i nie potrafi współgrać z niczym innym. Jeśli ktoś nie wierzy, to proszę spróbować założyć do niej duże kolczyki, bransoletę, zegarek lub cokolwiek innego i sprawdzić. Im mniej tym zdecydowanie lepiej. Poniżej kilka ciekawych na to przykładów.



Z racji tego, że czarną z białym kołnierzykiem uważam za zbyt popularną i przereklamowaną, postawiłam na odwrotny zestaw kolorów. Dziś biała sukienka Bree jest moją friday favourite, na większą okazję przyjdzie jeszcze czas.

 Sukienka: Atmosphere.

23 komentarze:

  1. piękna sukienka ! :)
    wyglądasz prześlicznie :)


    ps. zapraszam do mnie na konkurs :) (sorki za spam)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna sukienka!:) Bardziej podoba mi się ta biała!:)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka. :)

    Pozdrawiam,
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest ładna :)
    Ale ja wole sukienki z dekoltem ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. no jak ma się taką figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bree, ach Bree ;) Kocham tę sesję zdjęciową ;) Sukienki a'la Bree są genialne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygladasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. YOUR DRESS LOOKS SO BEAUTIFUL!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie się prezentuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna sukienka, widziałam ją jak byłam na zakupach w Dublinie :)

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna ta sukienka. Chociaż ja wole czarne wydanie :) Zapraszam do siebie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piekna ta sukienka :) ślicznie wiej wygladaszz:) i świeta racja, że w tym wypadku im mniej dodatków, tym lepiej:)

    OdpowiedzUsuń