poniedziałek, 15 sierpnia 2011

KONKURS! Vipera & Kicz Collection.

Ostatnio mam okazję testować błyszczyki formy Vipera. Powiem szczerze, że osobiście nie używam żadnych szczególnych kosmetyków do makijażu ust, jednak kiedy nałożyłam błyszczyk tej marki na usta, poczułam się jak w niebie ;) Razem ze znajomymi stwierdziłyśmy, że pięknie pachnie i ma smak lodów waniliowo-truskawkowych z naszego dzieciństwa. Do tego jest bardzo wydajny, długo utrzymuje się na ustach oraz marka posiada całą paletę wspaniałych kolorów. Dlatego dziś konkurs, a do wygrania błyszczyk Vipera (odcień różówy lub morelowy) oraz torebka Kicz Collection (model ze zdjęcia poniżej, kolory do wyboru: marynarski, biały, czerwony lub granatowy).


Co należy zrobić? Dwa proste kroki:
1. Polubić Kicz Collection na Facebooku -KLIK-
2. Pamiętacie wpis "UNISEX, CZYLI MĘSKA KOSZULA W KOBIECEJ WERSJI" - KLIK-? Proszę pokazać mi najlepszą Waszą wersję tej składanki, wysyłając zdjęcie na kasiaskalska.blogspot@wp.pl
W tytule wiadomości proszę wpisać KONKURS, a w wiadomości imię, nazwisko, kolor torebki i błyszczyku oraz oczywiście zdjęcie Waszej koszuli z kokardką.
Na zgłoszenia czekam do 31 sierpnia, do 23:59. Zwycięzcę ogłoszę 1 września! Powodzenia ;)

6 komentarzy:

  1. uwielbiam te błyszczyki jak mam super różowy nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  2. polubione na facebok'u a Wersję koszulowej sukienki mam na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ps torebunia granatowa i morelowy błyszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pod uwagę będą brane tylko zgłoszenia na pocztę: kasiaskalska.blogspot@wp.pl

    zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie mam facebook'a i nie chce miec;P i co teraz ;d ?

    OdpowiedzUsuń