niedziela, 14 sierpnia 2011

Strój dnia: niedziela sponsorowana przez New Look.


Oto sprawdzony, kolejny klasyk, który tym razem dziś potowarzyszy mi na niedzielnym spotkaniu rodzinnym. Mała czarna sukienka, tym razem w wersji z bufkami na ramionach, tulipanowym dołem i kieszeniami idealnie współgrała z moimi nowymi butami, które dziś od rana pierwszy raz testuję. To pierwsza moja para powyżej 14 centymetrów, jednak jak już wspominałam, jak zobaczyłam je na stronie New Look, zamówiłam je w ciemno i zdecydowanie był to strzał w dziesiątkę! Gdyby któraś zastanawiała się nad ich kupnem, to mogę je śmiało polecić - obcas owszem jest mega wysoki, ale zabudowana platforma z przodu zdecydowanie dobrze odgrywa swoją rolę. Do tego buty są urocze i urozmaicą każdy klasyk czy zestaw minimalistyczny.


W tytule nie bez powodu pisze, że dzisiejszy strój sponsoruje mi New Look - buty, torebka i biżuteria, czyli wszystko, co mam dziś na sobie, prócz sukienki, kupione zostało właśnie w tej sieciówce.


Miłej niedzieli, enjoy!


Sukienka: No Name. Buty, torebka, kolczyki i pierścionek: New Look.

25 komentarzy:

  1. rewelacyjny set ;-
    mala czarna.ah

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te buty! ;) Wspaniale wyglądasz ;) zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! dodaję Twój blog do obserwowanych, zapraszam też do siebie, będzie mi miło jeśli też dołączysz no "grona moich znajomych w sieci kontaktów" :D

    Tym bardziej, że potrzebuję głosów w konkursie na recenzję kolekcji mody. zapraszam!

    www.toobee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne buciki :) marzą mi się szpilki, oj marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są urocze, kokardka cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygladasz... a buty sa genialne !!

    pozdarwiam D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są świetne.... niby klasyczne, ale z pazurem i seksowne. W ich towarzystwie mała czarna faktycznie nabiera wyrazu:) Świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  9. ahhhh... piękne są te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne buciki :) kokardki dodają im uroku.

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie i kobieco :)

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się!a te buty!marzenieee !!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. zajebiste buty rzeczywiście:)
    a ty bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są boskie :) fajnie, że są takim mocnym akcentem przy tej małej czarnej :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. buty są śliczne ! fajna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  16. też uwielbiam tą firmę i ich ciuszki!
    http://porcelain-desire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne te butki! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny outfit ;)
    (http://checkpoint-sophie.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam podobną sukienkę no name, a dokładniej "japan style" z allegro;) fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  20. Elegancko i kobieco, butki są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń