wtorek, 30 sierpnia 2011

Strój dnia: pierwsze oznaki jesieni w barwach H&M.


 Nie ma się co oszukiwać - lato w tym roku dało ciała, a jesień nadchodzi dużymi krokami. Lubię jesień, lubię polską, kolorową jesień, kiedy świeci słońce i jest kolorowo. Lubię jesienne kolory: wszelkie beże, brązy, rudości i zielenie, dlatego trudno się dziwić, że jesienna kolekcja H&M przypadła mi całkowicie do gustu. Króluje w niej prostota, żadnych ekstrawagancji, co bardzo sobie ostatnio cenię, a stonowane kolory można śmiało nosić same, albo łączyć z przeróżnymi dodatkami.
Dziś na tapecie kilka pierwszych kolorów jesieni, a mianowicie sweter z najnowszej kolekcji, który możecie znaleźć w sklepach w kilku fajnych kolorach, za 39,90 złotych. W zestawie możecie zobaczyć też marmurkowe jeansy tej samej firmy, które służą mi już któryś sezon z rzędu, których zakup zaliczam do jednych z lepszych zakupów spodni. Buty, koturny, które jakimś cudem słabo na zdjęciach widać w całej okazałości, to również zakup z H&M, dawno dawno temu. Całość dopełnia torba, duży, brązowy worek, który aktualnie można dostać w jesiennej kolekcji Orsay za 99,90 złotych.
Także, módlmy się, żeby jesień w tym roku była ładniejsza niż lato. I żebyśmy mogły przez długo chodzić w samych swetrach i przeciwsłonecznych okularach ;-) Enjoy!


Sweter, biały top, spodnie, buty i pasek: H&M. Torba: Orsay. Okulary: no name. Bransoletka: Apart.


13 komentarzy:

  1. Jejku sweterek jest cudowny! Musze sprwdzić czy mnie na niego stać i jechać go kupić ;PP ale najpierw sprawdzę na necie kolorki :)

    Ja tak samo jak ty uwielbiam słoneczną Polską jesień. Jest przepiękna. Szczególnie kiedy się spaceruje po parku i patrzy na pożółkłe liście, które są wspaniałe!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. brąz staje się ostatnio moim ulubionym kolorem, zestaw na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tez przypadła do gustu nowa kolekcja H&M , narazie widziałam ja na stronie , ale w niedługim czasie mam zamiar się wybrać na jakieś zakupy...

    Fajny zestaw skomponowałaś , ja od brązów ostatnio uciekam tak samo jak od beżu. Ale Tobie w tych kolorach bardzo ładnie ...szkoda , że koturn nie widac w całości...

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek i torebka są bardzzzzoooo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter,torba i balkon są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sweterek i torebka!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweter jest świetny;) całość bardzo zgrana i wygląda na wygodny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny sweterek! mogę wiedzieć jaki ma rozmiar? bo zastanawiam się nad kupnem go na all, bo tymczasowo nie mam dostępu do h&m, a nie wiem jaki rozmiar wybrać... byłabym wdzięczna za odp:)
    pozdrowienia
    wika

    OdpowiedzUsuń
  9. super torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie :) Dodaje do obserwowanych :) Zapraszam do siebie na jakieś moje widzimisie :)

    OdpowiedzUsuń