sobota, 13 sierpnia 2011

Torebka dnia: caffe latte time.


Co było inspiracją do stworzenia tej torebki chyba nie muszę mówić. Swoją drogą wpadłam ostatnio na genialny pomysł i do latte pitego hektolitrami dosypuję co raz to lepsze rzeczy. Osobiście polecam sypać po wierzchu cukrem waniliowym lub cynamonem... albo jak ja, tym i tym. Czyste szaleństwo, mówię Wam. Gdyby ktoś miał też jakiś smaczny pomysł w tym temacie, to bardzo chętnie spróbuję ;-)
Na dziś tyle, dziś na szybko, bo czeka mnie jeszcze wyprawa na Pocztę Polską, a potem zaczynamy weekend - bawcie się dobrze i oczekujcie wpisu z moimi nowymi bucikami, które dotarły już z Irlandii, i na które napatrzeć się nie mogę ;-) Enjoy!
Gdyby ktoś ją chciał, to standardowo link na dole, mail obok lub SZAFA SKALSKIEJ.


15 komentarzy:

  1. super torebka !
    http://porcelain-desire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest przeiekna!!!!!!!!!!!!!!!! wręcz upajam się jej widokiekiem ;p ;*!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to zrobiłaś, kolor świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o! to jeśli mowa o latte to zapraszam do mnie. wczoraj udziergałam posta na ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej ale uroczo! Nigdy bym chyba na to nie wpadła :D a efekt świetny! No to miłego weekendu życzę i czekam na te buciki ;]

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na przerobienie torebki, wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra torebka!
    I wgl. extra blog!
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. potrafisz robić naprawdę świetne rzeczy i masz super pomysły! ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł, kiedyś takimi taśmami obszyłam spódniczkę:) pozdrawiam i zapraszam do mnie : www.chatka-morella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń