czwartek, 18 sierpnia 2011

Torebka dnia: Valentino Fleurs Couture (DIY).


Dzisiaj na tapecie torebka Valentino Fleurs Couture, którą szczególnie upodobała sobie aktorka Amanda Seyfried. Ten niecodzienny model z ręcznie robionymi kwiatami aktorka nosi zarówno do eleganckich stylizacji, jak również całkiem luźnych, co można zobaczyć na powyższych zdjęciach. A poniżej dzisiejsza perełka w całej okazałości, za bagatela lekko ponad 10 tysięcy złotych, która bardzo przypadła mi do gustu i którą... postanowiłam sobie zrobić ;-)


DIY:
Do wykonania tej torebki użyję starej torby ze skóropodobnego materiału, torby, która przeżyła już swoje pięć minut i od jakiegoś czasu leży bezużytecznie w mojej szafie. Kwiaty wykonam ze sztywnych materiałów podbitych filcem, przez co płatki będą dobrze wyginać się i formować w odpowiednie kształty. Całość posklejam oczywiście klejem silikonowym i postaram się nadać jej lekkiej nutki Valentino. Enjoy!


Przypominam o KONKURSIE, którego zasady w poprzednim wpisie.
Pierwsze zgłoszenia już są, pierwsi faworyci już wychodzą na prowadzenie :-)

15 komentarzy:

  1. ależ masz sprytne łapki! brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszła, nie widać różnicy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i nie zbyt się różni od oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem Ci, że Twojej torebce niczego nie brak, a nawet powiem więcej nie różni się od oryginału jeśli nawet nie jest od niego lepsza. w końcu, na pewno ekonomiczniejsza ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. łał ^^
    podoba mi się u kogoś, ale sama bym takiej nie ubrała ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Potrafisz robić takie świetne rzeczy,które cudownie się przy Tobie prezentują! Zazdroszczę :(
    Super marynarka i baleriny,pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. No i zaoszczędziłam 10 tysięcy. Super Ci to wyszło, jednak mnie torebka zbytnio nie zachwyca.

    (rozowa-szminka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł i wykonanie! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie Ci wyszła :)

    { http://its-my-lifestyle.blogspot.com/ }

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm.. gratuluję cierpliwości i zapału! :)

    Zapraszam do mnie:
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wierze! :) Jest lepsza od oryginału! Jestem pełna podziwu. Zapraszam do siebie http://sisters-crazy-life.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. really cool blog, you're so creative! The bag looks supercute (: im following!

    OdpowiedzUsuń