poniedziałek, 5 września 2011

GardenLove. LazurLove.


Poranna wizyta kuriera z paczką wspaniałych materiałów spowodowała, że wpadłam w obłęd twórczy i zapomniałam o bożym świecie. Z racji tego, że na minionych wakacjach nie udało mi się odpoczywać na Lazurowym Wybrzeżu (co mam zamiar nadrobić najszybciej jak to będzie możliwe), a lazurowe wody zamieniłam na zimne irlandzkie, dwa otrzymane dziś materiały godnie oddały mi kolory tego, co tak bardzo chcę poczuć. 
Wielki powrót GardenLove, ponieważ kompletuję paczkę dla mojej dobrej wróżki, dzięki której być może już wkrótce Kicz Collection wyjdzie poza ramy internetu i będziecie mogli zobaczyć i namacać moją radosną sztukę szczęścia. Tymczasem przede mną tydzień walki z czasem, dlatego zachęcam do polubienia Kicz Collection na facebooku, gdzie bywam częściej, gdzie na bieżąco pojawiają się rzeczy, które wychodzą nam spod igły. Oby ten tydzień trwał i skończył się tak dobrze, jak zaczął, enjoy!


10 komentarzy:

  1. jak zwykle świetne! powodzenia!!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:) Jakich materiałów używasz do swoich torebek? Zawsze tak pięknie się układają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne torebki!
    Bardziej podoba mi się ta granatowa!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne!
    Zapraszam do siebie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeej! Ale fajniaste są! Faktycznie podobne do tych lazurowych wybrzeży ;D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej granatowej :) Z tym, że do moich gabarytów i ten drobiazg powinien być dużo większy :) Ale na prawdę cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ta jaśniejsza piękna, ale moją faworytką jest ta ostatnia piórkowa, idealna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita masz wielki talent:)

    OdpowiedzUsuń