wtorek, 27 września 2011

Konkurs, pomożecie?

Jakiś czas temu zostałam poinformowana o konkursie na stronie Bobyy.pl, gdzie czytelnicy i jury wybierali najciekawszy blog. Zgłosiłam Kasię Skalską i Kicz Collection, a ostatnio otrzymałam wiadomość, że mój blog przeszedł do drugiego etapu konkursu, znajdując się w finałowej piętnastce!
Do wygrania jest możliwość publikacji w jednym z magazynów grupy Hubert Burda Media, gdzie znajdują się takie tytuły jak ELLE, ELLE Decoration, InStyle, Dobre Rady czy Chip. Nie ukrywam, że publikacje w niektórych tytułach byłyby spełnieniem moich marzeń, ale większość tym razem zależy od Was. Jeśli podoba Wam się mój blog, będę bardzo bardzo wdzięczna za każdy oddany głos.

Pierwszą drogą głosowania jest poniższy baner, z którym walczę od kilku dni, a drugą, bardziej pewną jest głosowanie na stronie Boby.pl -KLIK- gdzie wystarczy znaleźć na liście piętnastu blogów Kasię Skalską i kliknąć magiczne "zagłosuj na ten blog". Będę naprawdę wdzięczna za każdy oddany głos, Skalska.




A poniżej olbrzymi skrót tego, co do tej pory mogliście zobaczyć na moim blogu.

6 komentarzy:

  1. o kurcze! ale super :o
    pozdrawiam:)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny "skrót". Szczególnie przypadły mi do gustu rzeczy z płatków kwiatów. Wyglądają bardzo efektownie.
    Powodzenia życzę w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  3. za kreatywność ;D zagłosuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę zagłosować :( nawet konto założyłam ale zagłosować nie mogę bo przenosi mnie na stronę główną i ni emogę znalezc nic o konkursie :(

    OdpowiedzUsuń