czwartek, 29 września 2011

Strój dnia: Krzyżówka dnia (Brodka).


Dzisiejszy strój pokazuje, jak wyglądam na co dzień. Z racji tego, że większość zdjęć strojów dnia wykonywanych jest w weekend, a najczęściej w niedzielę, do tej pory zazwyczaj mogliście oglądać mnie w spódnicach czy sukienkach. Dziś dla odmiany wersja mniej oficjalna, wersja na luzie. Co mam na sobie? Po pierwsze i najważniejsze, koszulę w kratkę. Nie mam szafy wypełnionej takimi rzeczami, jednak kilka koszul posiadam, wszystkie w obowiązkową kratkę, którą bardzo lubię. Dziś moja ulubiona, kupiona w New Looku. Ciekawostką jest to, że ten sam model ma Rihanna w teledysku, który aktualnie kręci, a Kupicha ma tę samą kratkę w męskiej wersji, co zauważyłyśmy na ostatnim koncercie ;-P
Do koszuli założyłam spodnie w kolorze brązu (czego zdjęcia nie oddają najlepiej). Ostatnio co raz częściej rezygnuję z klasycznych, granatowych jeansów, na rzecz spodni w różnych kolorach. Tę parę kupiłam w osiedlowym sklepie, nie posiadają żadnej konkretnej metki, ale oszalałam na punkcie ich koloru. Białe trampki to buty, które muszę mieć zawsze w gotowości - w nich biegam po mieście, robię zakupy, załatwiam wszystkie sprawy, w nich czuję się najwygodniej. A ostatnio znów mam problemy z kręgosłupem, więc co raz częściej można mnie zobaczyć w takich bucikach. Cienki brązowy pasek był dodatkiem do spodni, zegarek Jelly, brązową torebkę listonoszkę kupiłam w Dunnes Stores w Irlandii, a okulary zabrałam Barbrze. Enjoy!


Koszula: New Look. Torebka: Dunnes Stores. Zegarek: Jelly Watch. Cała reszta: No Name.



Przypominam o konkursie -KLIK- , w którym biorę udział, którego wynikami rządzicie w większym stopniu Wy. Jestem bardzo mile zaskoczona, bo widziałam, że są osoby, które logują się pierwszy raz w tym serwisie i zapewne tylko po to, żeby zagłosować. Dziękuję za każdy głos z osobna!

9 komentarzy:

  1. Mogłabyś zrobic tutorial jak zrobic kwaitki do sukienek do torebek / sukienek z poprzedniego "przypomniowego" wpisu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta koszula. Ma super kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna koszula:)
    Czy widzę nowy kolor na twoich włosach?

    OdpowiedzUsuń
  4. niezły look, a piosenka jest super:) Pozdrawiam:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna koszula, bardzo ładne połaczenie ze spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest nowy kolor, znów jestem bardziej blond niż czarny. nastąpił powrót do korzeni, zobaczymy na jak długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna torba
    zapraszam na nową notkę do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula:)Po prostu piękna,pozdrawiam i zachęcam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń