sobota, 17 września 2011

Time of Roses.


2 metry czarnego materiału, kilkanaście w różnych odcieniach różu, gumka i zapięcie do paska. Dwa bigle, dwa złote łańcuszki i kilka metrów czerni i różu. Wszystko posypane kilkudziesięcioma godzinami pracy, która jest pasją. Poznajcie sukienkę Time of Roses, pierwsze dziecko Kicz Collection w tym temacie.


A poniżej możecie zobaczyć dwie torebki, które można było już oglądnąć na naszym facebooku, które powstały właśnie z myślą o tej sukience.



Sukienka i torebki: Kicz Collection 

PS Kolejny raz dziękuję Barbrze, która znosi moje humory, modeluje na zawołanie i opowiada przegłupie kawały podczas sesji. Mimo wszystko, nie wiem, co bym bez niej zrobiła.
Miniony tydzień zaliczam do bardzo udanych i owocnych, teraz czas na gorączkę sobotniej nocy. Pozdrawiam z backstage'u, życzę wszystkim udanej soboty, Skalska.

11 komentarzy:

  1. łał, macie niesamowity talent. piekna ta sukienka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Mega mi sie podoba !
    Masz ogromne zdolności
    Mam pytanie czy robisz moze takie torebki na sprzedaż???

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta sukienka!
    Zakochałam się w niej :*
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne torebki i śliczna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka przepiękne, przypadkiem znalazłam tego bloga, ale uwielbiam. Zdążyłam się już zakochać w torebkach i sukienkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała jest ta sukienka. a czarną torebkę bardzo bym chciała mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem młoda skalska jako modelka robi kawał dobrej roboty, tak trzymać! :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Mloda Sklaska odwala kawał dobrej roboty jako modelka :)

    OdpowiedzUsuń