wtorek, 18 października 2011

Kicz Collection i Alcyna.


Jest wiele bloggerek w sieci, które swoim stylem publikowanym w Internecie inspirują mnie, i z którymi mogłabym, bądź już nawiązałam współpracę, co od czasu do czasu będę tu pokazywać. Jest też wiele projektów Kicz Collection, które widziałabym na konkretnych osobach, tak jak ten naszyjnik. Była już Gefanka, dziś jest Alcyna. Dlaczego Alcyna? Alcyny bloga śledziłam, zanim założyłam swojego, wiernie podglądam ją do dziś. Jej niebanalny styl, połączenia, zestawienia ubrań i dodatków śmiało mogą być inspiracją i pomysłem dla wielu kobiet. Zaproponowanie jej Kiczu było tylko kwestią czasu, a to, że został przez nią pozytywnie przyjęty i mam nadzieję, że nasza współpraca potrwa dłużej, to już dla mnie czysta radość ;-) 
Dziś Alcyna w pięknej jesiennej stylizacji, do której użyła naszyjnik Kicz Collection. Ja jestem oczarowana, Kicz Team również, nikt z nas nie wymyśliłby lepszego zestawienia. Kto szuka naszej dzisiejszej gwiazdy, znajdzie ją na blogu www.alcyna.blogspot.com
Enjoy!


5 komentarzy:

  1. rzeczywiście piękna:) również z chęcią oglądam bloga Alcyny, a ten naszyjnik pasuje do niej idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też od dawna obserwuję Alcynę i troszkę jej zazdroszczę współpracy z Tobą;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiż ja pean pochwalny otrzymałam :O Aż się rumienię wieczornie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć! kompletnie przypadkiem wpadłam na Twojego (Waszego:))bloga, i jak wpadłam, to skończyłam czytać/oglądać/zachwycać się, dopiero po prawie dwóch godzinach. Tak nie można! Nie wolno odbierać człowiekowi 120 minut z cennego wieczoru!;) To co zobaczyłam to jest kawał świetnej roboty, naprawdę! Super rzeczy, super biżuteria i super pomysły! Genialne w swojej prostocie. A czerwoną "gardenówkę" już widzę oczami wyobraźni w swojej szafie :)pozdrawiam i na pewno będę jeszcze zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zazdroszczę współpracy z K.C. Cudowny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń