poniedziałek, 24 października 2011

Naszyjnik Louis Vuitton / Louis Vuitton necklace (DIY).

Dreamed of para-para-paradise
Para-para-paradise
Para-para-paradise...


Nie dość, że wszystko, co się błyszczy jest w tym sezonie na topie, to wszystko musi być na bogato. Ma być dużo, wyzywająco, z rozmachem. Duże naszyjniki zastępują apaszki i szale, czarują formą i błyszczą się. Jestem zakochana w zaplatanych naszyjnikach LV, na które wciąż mnie nie stać, dlatego dziś pokażę Wam, jak zrobić tańszą wersję tego modelu. (powyższe zdjęcia naszyjnika dostarczył mi www.vogue.com)

Jak zrobić naszyjnik LV? (DIY)
Użyłam dwóch materiałów: czarnego i w kolorze złota, które przerobiłam na kilka pasków, posklejałam, a potem zaczęłam zaplatać. Jak byłam mała, w ten sposób z bratem sklejaliśmy łańcuchy na choinkę, zawsze organizując wyścigi, kto szybciej. Być może dlatego dość szybko dziś poszło mi sklejenie tego naszyjnika :-) Louis w swoim projekcie ma piękną kłódkę jako zapięcie, ale jego naszyjnik jest żelazny i ciężki. Mój jest materiałowy, lekki, dlatego zapięciem jest kokarda z czarnej wstążki. I co Wam powiem, to Wam powiem, ale dopóki ktoś patrzy na niego i go nie dotyka, do końca nie wie, z czego jest zrobiony, dlatego uważam, że założony cel został osiągnięty. Enjoy!




PS Przypominam o konkursie Maybelline NY & Kicz Collection, macie czas tylko do soboty - szczegóły tu: KONKURS -KLIK-

17 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba:) Chyba zrobię sobie taki sam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. choc nie lubię za bardzo "błyszczeć" to ten naszyjnik baardzo mi się podoba. możesz zdradzic jakiego kleju używasz do sklejania? pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł na zrobienie tego naszyjnika, a efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niczego robisz tak świetne rzeczy! Twój naszyjnik lepszy od oryginału ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny, szkoda, że nie mam daru szycia i cierpliwości ! ;)


    xxx

    fashion-ata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :) To się nazywa kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś bardzo pomysłowa ! piękny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  8. A materiał na naszyjnik gdzie kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
  9. może masz jakiś sklep z materiałami do polecenia np w necie?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wyobrażam sobie kupowania materiałów przez internet ;) ja muszę widzieć i dotknąć - mam hurtownię w swojej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają tego typu naszyjniki, tym bardziej że można zrobić je samemu. Koniecznie muszę wykorzystać ten pomysł i zrobić coś podobnego, bo bardzo mi się podoba. Sama też próbowałam robić coś własnego na przykład takie http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-naszyjnik/ ale jakoś mi nigdy to nie wychodzi za ładnie na wykończeniach i już się powoli poddaję. Czekam na kolejne Twoje wpisy tego typu, bardzo się zapaliłam na własną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń