poniedziałek, 3 października 2011

Otwarcie Soho - premiera!


Moi Drodzy! W ubiegłą sobotę w Galerii Revia Park w Zamościu odbyło się otwarcie nowego butiku SOHO. Jest to butik młodych projektantów i nie tylko, wśród których udało się znaleźć Kicz Collection. Od soboty możecie oglądać, nabywać i zamawiać Kicz Collection również w SOHO, co nas ogromnie cieszy ;-) Jest dużo pięknych sukienek, butów, torebek i biżuterii, którą musicie zobaczyć. Powyżej zdjęcie głównego wejścia, a poniżej kilka propozycji przewspaniałych rzeczy, jakie możecie tam dostać. 

SOHO na facebooku (gdzie możecie zobaczyć cały asortyment dokładniej) - SOHO 
Kicz Collection na facebooku jak zawsze tu - Kicz Collection
My bardzo lubimy SOHO i Kicz Collection w SOHO, a Wy?


15 komentarzy:

  1. Super kolor na wieszakach !
    u mnie konkurs, może weźmiesz udział ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohoho! Bardzo fajnie ;)
    Jak zobaczyłam nazwę (tak już wyeksploatowaną przecież!) to pomyślałam, że może być kiczowo, ale robi pozytywne wrażenie!
    Pozdrawiam gorąco!
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!!!!! Sklep jest napewno bardzo wyjątkowy!!!!
    obseruje i pozdrawiam!!!!:*:*:*:*:*:

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    FASHIONDOLL

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Trzymam za Was kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o sklepie nie słyszałam ale juz mam ochote do takiego sklepu zajechac przez te bajeczne kolory na wieszakach ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję, i życzę dalszego sukcesu

    zapraszam również na http://loopok.blogspot.com i zachęcam do komentowania

    OdpowiedzUsuń
  7. super ;] mam nadzieje że ten butik pojawi się również w innych miastach i będę mogła Twoje cudeńka zobaczyć na żywo ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. cudony blog Kochana !!!

    będę zaglądać :)zapraszam również do siebie

    fashion-ata.blogspot.com

    xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie gratulacje! Same kolory przyciągają.

    OdpowiedzUsuń