piątek, 21 października 2011

Pierwsze urodziny bloga i urodzinowy konkurs!

I know, I know, I know what I am chasing
I know, I know, I know that this is changing me

"Skalska o sobie i o blogu, szczerze do bólu."
21 października 2010 roku, założyłam blog. Postanowiłam, że wykorzystam to, co wyniosłam ze swoich artystycznych szkół i kursów i będę prowadzić stronę internetową, gdzie pochwałą i krytyką będę pokazywać co, gdzie, jak i za ile. Postanowiłam pisać jako Kasia Skalska. Postanowiłam też, że nigdy tu nie wstawię swojego zdjęcia, nie napiszę kim ani skąd jestem, czego nie dotrzymałam w stu procentach. Po dwóch miesiącach pisania o wszystkim i o niczym stwierdziłam, że mój blog jest nieciekawy, monotonny, do bani i nikt go nie czyta. Brakowało tego czegoś, brakowało podstawowego pomysłu na niego i na siebie. I wtedy, chwała Panu, przeżyłam ogromny zawód miłosny. Jako osoba, która wszystkie niepowodzenia leczy kalendarzem i czasem zaplanowanym na full, zrobiłam pierwszy naszyjnik i torebkę Kicz Collection, na temat których został opublikowany wpis na blogu. I wtedy też ruszyła lawina – statystyki zaczęły szaleć, zainteresowanie torebką przerosło nawet mnie, a na moim blogu zrodził się pomysł. Pomysł na mnie i na blog. Potem były kolejne torebki, kolejne wpisy, kolejne naszyjniki, kolejne wpisy, pierwsza sukienka, kolejny wpis. Potem powstał Kicz Collection, który obok przeróbek DIY stał się motywem przewodnim bloga Kasia Skalska. Chyba, patrząc z perspektywy czasu, powinnam podziękować temu Panu, który łamał mi wtedy serce, bo to dzięki niemu dziś Kasia Skalska ma Kicz Collection, 300 000 wyświetleń bloga z 72 krajów, 236 stałych zalogowanych czytelników i 743 fanów na facebooku.
A tak na serio, to dziękuję Wam, bo to Wy daliście mi te piękne statystyki. Wy czytacie, oglądacie. To dzięki Wam nauczyłam się przyjmować krytykę, w wielu kwestiach mi pomogliście, inspirowaliście, a czasami poprawialiście mi humor, kiedy tego potrzebowałam. Czego można dziś życzyć Kasi Skalskiej? Większej wiary w siebie. Wytrwałości w postanowieniach. Dobrych wyborów. Słodkiego miłego życia, kolejnego roku i kolejnych trzystu tysięcy odsłon z całego świata.
Teraz pooglądajcie sobie trochę zdjęć, które zostały wykonane specjalnie z tej okazji, a poniżej w podzięce za rok w sieci, zapraszam do udziału w konkursie. Enjoy!



KONKURS!
Aby wziąć udział w konkursie, należy stworzyć Kiczowatą Stylizację Roku i zachwycić nas nią ;-) Najbardziej mile widziane będą realne zdjęcia, jednak zgłoszenia w formie zestawów stworzonych w programach, wycinanek czy składanek również będą mile widziane. W jednej wiadomości proszę załączać najwięcej 3 zdjęcia zestawów. Zgłoszenia proszę wysyłać na kasiaskalska.blogspot@wp.pl w tytule wpisując: URODZINOWY KONKURS - IMIĘ NAZWISKO (zgłoszenia ze złym tytułem nie będą brane pod uwagę).
Jako nagrody w konkursie tym razem mam dla Was upominek sponsorowany przez markę Maybelline NY oraz jeden z najnowszych naszyjników Kicz Collection (kolor do wyboru). Macie tydzień - koniec konkursu wyznaczam na 29 października (sobota), godzina 23:59, a 30 października wraz z Kicz Teamem ogłosimy tu zwycięzcę. Powodzenia!

13 komentarzy:

  1. w sumie to towarzyszę Ci prawie od początku, bo jeszcze przed powstaniem pierwszych torebek, gdzieś myślę od listopada tamtego roku :) fajnie, że udało Ci się odnieść taki sukces, gratuluję całemu Kicz Teamowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miło słyszeć i wiedzieć, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, jesteś oryginalna, żartobliwa, utalentowana i podchodząca do mody ze zdrowym dystansem. Zawsze wchodzę tu z wielką przyjemnością. Jeszcze więcej czytelników Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko weszłam pierwszy raz na Twój blog od razu powędrował na listę moich ulubionych:)Jesteś wspaniała w tym wszystkim,co robisz:)Życzę Ci wytrwałości w prowadzeniu bloga,mnóstwa pomysłów i dalszych sukcesów.Postaram się wziąć udział w konkursie-pozdrawiam:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje rocznicy!
    masz formspring'a? pozdrawiam Łucja

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, zawsze wchodząc na Twojego bloga zżera mnie ciekawość co zobaczę?! czy fajny naszyjnik, czy extra makijaż, a może ekstra strój?! To są fajne niespodzianki! Dziś np. zainspirował mnie Twój sweterek, a konkretnie ten suwak z tyłu! Kurde, przecież mogę kupić sobie swetrzysko w sh i suwak w pasmanterii, naszyć go na plechach i mam super modny sweterek, co nie? A tak a propos Twój suwak sięga do kóńca swetra?
    Fajnie, że jesteś! Czekam na kolejne wpisy:)
    Bea.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się również dołączam do życzeń oraz spełnienia jeszcze wielu marzeń

    xxx

    http://fashion-ata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A dzięki Tobie powstał mój blog
    http://loopok.blogspot.com

    dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  9. A więc nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci całej masy pomysłów, wytrwałość w prowadzeniu bloga i dalszych sukcesów !! :))

    Kochana zostałaś przeze mnie otagowana. Szczegóły u mnie na blogu. Zapraszam ! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. no to urorodzinowe 100 lat!:) Ciesze się ze trafiłam na Twojego bloga. Lubię go bo mnie zaskakujesz! Naszyjniki! Ubrania! A czasem i makijaż sie trafi! Super! To mi się podoba! A dzisiejszy post mnie zainspirował, a konkretnie sweterek z suwakiem na plecach. Wystarczy poszperać w sh, kupić jakiś za grosze a później do pasmanterii po suwak i oryginalny swterek za grosze gotowy! i Nikt takiego nie będzie miał!:) Dziękuję! Fajnie, że jestes!

    OdpowiedzUsuń
  11. no to urorodzinowe 100 lat!:) Ciesze się ze trafiłam na Twojego bloga. Lubię go bo mnie zaskakujesz! Naszyjniki! Ubrania! A czasem i makijaż sie trafi! Super! To mi się podoba! A dzisiejszy post mnie zainspirował, a konkretnie sweterek z suwakiem na plecach. Wystarczy poszperać w sh, kupić jakiś za grosze a później do pasmanterii po suwak i oryginalny swterek za grosze gotowy! i Nikt takiego nie będzie miał!:) Dziękuję! Fajnie, że jestes!
    bea.

    OdpowiedzUsuń