niedziela, 2 października 2011

Strój dnia: Klasyk na bogato, czyli naszyjnik ze wszystkiego i niczego (DIY).


Spodnie cygaretki, to aktualnie mój ulubiony fason. Te, które dziś mam na sobie kupiłam na allegro, co było dość ryzykowne, ponieważ  takie spodnie muszą być akurat, dlatego najlepiej przed kupieniem przymierzyć je. Za małe oszpecą, za duże pogrubiają. Moje na szczęście zostały trafione z rozmiarem, co uznaję za cud. Kremowa marynarka to zakup w sh za szaloną złotówkę, jak większość żakietów i marynarek w mojej szafie. Czarne szpilki przywiezione z Irlandii, a koronkowa koperta z metką Kicz Collection. Czegoś brakowało, brakowało akcentu, który dodałby charakteru, dlatego w ciągu kilku minut powstał naszyjnik ze wszystkiego i niczego. Dziś kolejny klasyk przełamuję kilogramem złota i srebra, czyli całego asortymentu pierścionków, jakie udało mi się na szybko znaleźć w mojej biżuterii i nawlec na złotą nitkę, tasiemkę. Miłej niedzieli, enjoy!


Marynarka: secondhand. Spodnie: Allegro. Top: H&M. Buty: Atmosphere. Torebka: Kicz Collection. Naszyjnik: DIY. Okulary: Zara. Pozostała biżuteria: Apart, Claire's, H&M.

♫  Justyna Steczkowska - Za dużo wiesz

9 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie,śliczna marynarka :) fajnie upięłaś włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to marynarka to cudo! Farciaro za złotówkę?! Ja tez mam kilka żakietów za złotówkę, ale kremowego jeszcze nie mam :P Obecnie poluje na krwistoczerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ulala, pojechany ten naszyjnik! Buty piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. elegancko:) super pomysł z tym naszyjnikiem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny naszyjnik skleciłaś!:)Rewelacyjny zestaw - marynarka jest genialna(!)i pięknie jest Tobie w blond włoskach:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. REWELACYJNY POMYSŁ Z NASZYJNIKIEM!!!!
    Cudowny!!!!
    Strasznie mi się podoba!!!!
    pozdrawiam!:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest szansa żebyś opisała jak wykonac taką fryzurę? Jest rewelacyjna!
    Pozdrawiam - Natalia

    OdpowiedzUsuń
  8. masz boską marynarkę, i za złotówkę?! ach!!

    OdpowiedzUsuń