czwartek, 13 października 2011

Strój dnia: Zrobiona na szaro.

I love the free fresh wind in my hair, life without care.
I'm so broke, it's oke!


Jakieś głupie fatum wisi ostatnio nade mną, dlatego myślę, że tylko urlop od wszystkiego mnie ratuje. Do tego tak narobiłam, że definitywnie nie wolno mi chodzić w szpilkach, co jest dla mnie totalnym nieporozumieniem. Z tego też powodu do mojej szafy zawitały dwie pary jazzówek, do których powoli próbuję się przekonać. Dziś jestem zrobiona na szaro, marmurkowe spodnie łączę z równie szarym swetrem. Krótka, czarna skóra informuje, że jesień na dobre zawitała i trudno wyjść na zewnątrz bez kurtki czy płaszcza. A torebka, futrzana koperta, jest dzisiejszą wisienką na torcie. Strasznie polubiłam ten rodzaj materiału na dużych kopertach i w miarę możliwości i wolnego czasu, będę się nim szerzej zajmować. Tymczasem uciekam, do zobaczenia po weekendzie, i po weekendzie również szykujemy dla Was konkurs. Enjoy!


Kurtka: Next. Sweter: Primark. Spodnie: H&M. Torebka: Kicz Collection. Buty: NN. Biżuteria: Apart, H&M.


PS Jutro rozpoczynam długo oczekiwany, długi weekend. Jak już wspominałam jadę do Rzeszowa otwierać Millenium Hall, robić miliony zakupów, pić czystą wódkę i nadrabiać zaległości we wszystkim. Cały Kicz Team ma urlop do niedzieli, dlatego informuję, że jesteśmy poza zasięgiem.


13 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł na ubranie.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba:) Świetna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. od dłuższego czasu szukam takiego nietoperza. całość wygląda super;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do jazzowek tez sie nie moge przekonac, ale te Twoje wygladaja bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam już na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo matko,ta kopertówka jest cudowna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny Szaraczek z Ciebie. ;)
    Torebka i nietoperz - SUPER.

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście mnie najbardziej zainteresowała kopertówka:D a to z racji mojego "skrzywienia zawodowego" (sandrynka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko to jest twoj naturalny kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW torebka jest fantastyczna :)!

    OdpowiedzUsuń